ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Ο έξυπνος στρατιώτης, Αγνοια!. Ίντριγκες για ερωτευμένα άλογα, Ο διάλογος, Τι ψάχνει μια ξανθιά..., Πισίνα για τρελούς, Δεν την πίστευε..., Μια γυναίκα, Ο παππούς και το άλογο..., Απορίες παιδιών!, Τρίχες Κ.Λ.Π

Ο έξυπνος στρατιώτης

Ένας στρατιώτης έξυνε το κεφάλι του αλλά πάνω από το κράνος . 
- " Γιατί δε βγάζεις το κράνος να ξύσεις το κεφάλι σου ; " , τον ρωτά ο λοχαγός . 
- " Γιατί εσείς βγάζετε το παντελόνι σας για να ξύσετε τον πισινό σας ; " , απαντά ο στρατιώτης .


Αγνοια!

Μια γυναίκα μπαίνει σε ένα κατάστημα με είδη κυνηγίου και ζητάει να αγοράσει ένα όπλο.
- Είναι για τον άντρα μου, εξηγεί στον υπάλληλο.
- Μήπως σας είπε τι διαμέτρημα θέλει να αγοράσετε;
- Μη λέτε βλακείες, αφού δεν ξέρει ότι θα τον πυροβολήσω!



  • Ίντριγκες για ερωτευμένα άλογα
    Ήταν κάποτε δύο ερωτευμένα άλογα. Η σχέση τους ήταν ιδιαίτερα δυνατή. Κάποια μέρα, το αρσενικό άλογο φεύγει και ...
  • Ο διάλογος
    -Αντρα μου; Κοιμάσαι με άλλες γυναίκες; Όχι αγάπη μου μόνο μαζί σου, με τις άλλες μένω άγρυπνος όλη νύχτ...
  • Τι ψάχνει μια ξανθιά...
    Τι ψάχνει μία ξανθιά σε ένα νεκροταφείο;Σκελετό για τα γυαλιά της!





  • Πισίνα για τρελούς
    Ο διευθυντής του τρελοκομείου: - "Τρελοί!" Φωνές στο πλήθος. - "Θα σας βάλουμε πισίνα." Ζητοκραυγές το πλή...
  • Δεν την πίστευε...
    Η κυρία Κερατίδου με δυσκολία κρατιόταν να μην ξεσπάσει σε λυγμούς: - Λιλίκα μου, νομίζω ότι ο άντρας ...
  • Μια γυναίκα
    Μια γυναίκα μπαίνει σε ένα κατάστημα με είδη κυνηγίου και ζητάει να αγοράσει ένα όπλο. -Είναι για τον άντ...
 
  • Ο παππούς και το άλογο...
    Το εγγονάκι παρακάλεσε το παππού να το πάει στο τσίρκο. -- "Δεν μπορώ", απαντά ο παππούς. -- "Ξέρεις...
  • Απορίες παιδιών!
    - "Μαμά, τώρα που έγινα 16 χρονών μπορώ να φορέσω σουτιέν;" - "Όχι Βαγγέλη μου!"
  • Τρίχες
    Μια ξανθιά ρωτάει μια άλλη.-Έχεις ξανθό γκόμενο;Όχι γιατί;-Γιατί βρήκα μια μελαχρινή τρίχα επάνω σου.!!!...
 
 
  • Η κυρία και ο ταύρος
    Μια κυρία πηγαίνει στο Γιατρό. - Γιατρέ μου θα ήθελα ο άνδρας μου να γίνει πιο...πιο, ξέρετε εσείς, πιο Ταύρο...
  • Γραμματική
    Ο δάσκαλος: Κωστάκη, κλείνε μου το ρήμα τρέχω.Και ο Κωστάκης: τρέχω, έτρεχα, σκόνταψα, έπεσα. Χτύπησα, έκλαψα...
 
 
ΠΗΓΗ : "   Asteiakia.gr "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου