ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Η "γάτα", ΣΤΗ ΦΑΡΜΑ, Ο ΠΟΝΤΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΠΟΝΤΙΑΚΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟ ΖΕΥΓΑΡΙ,

ΠΗΓΗ :  " Asteiakia.gr "

Η "γάτα '

Πως λέγεται το τετράποδο όπου έχει τέσσερα πόδια, νιαουρίζει, έχει μουστάκι και δεν είναι η γάτα;

Ο "γάτος"


 ΣΤΗ ΦΑΡΜΑ,

Στη φάρμα λέει ο μεγάλος γιος του αγρότη στον πατέρα του:
"Πατέρα, είμαι μεγάλος πια, θέλω να μου πάρεις μηχανάκι..."
"Ναι βρε παιδί μου" απαντάει αυτός, "αλλά όσο ξεπληρώνουμε το τρακτέρ δεν μπορώ. Θα πρέπει να περιμένεις..."
Πετιέται και ο μικρός:
"Θέλω κι εγώ ποδήλατο! Είναι πιο φτηνό..."
"Δεν έχει ούτε ποδήλατο όσο ξεπληρώνουμε το τρακτέρ!..."
Θυμώνει ο μικρός και βγαίνει στο προαύλιο. Εκεί βλέπει τον κόκορα πάνω σε μία κότα. Τσατισμένος του ρίχνει μια κλωτσιά και του λέει:
"Μέχρι να ξεπληρώσουμε το τρακτέρ θα πηγαίνεις και συ με τα πόδια..."




Ο ΠΟΝΤΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Ήταν κάποτε ένας Ιταλός ένας Ισπανός και ένας Πόντιος και τους λένε θα πετάξετε από ένα πράγμα πάνω από το σπίτι σας, πετάει λοιπόν ο Γερμανός ένα μαχαίρι, ο Ισπανός ένα τσεκούρι και ο Πόντιος μια χειροβομβίδα. Κατεβαίνουν και πάνε σπίτι και βλέπει ο Γερμανός και λέει: 
- "Γιατί κλαις μητέρα;" 
- "Γιατί έπεσε ένα τσεκούρι και σκότωσε τον πατέρα." 
Πάει ο Ισπανός και λέει: 

ΠΟΝΤΙΑΚΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟ ΖΕΥΓΑΡΙ

Γιατί στο ποντιακό πολύτεκνο ζευγάρι δεν έπιανε το αντισυλληπτικό χάπι; -Γιατί τόσα χρόνια το παιρνε ο σύζυγος
 







 
  • Οι αναμνήσεις
    Αυτή η μέρα είναι πολύ σημαντική για μένα . Σαν τέτοια μέρα έχασα τη γυναίκα μου και το παιδί μου . Ποτέ δ...
  • ο λαγός και η σαύρα
    Ήταν ο λαγός με μία σαύρα πάνω σε ένα δέντρο και κάπνιζαν χόρτο... Σε κάποια φάση λέει η σαύρα: -Λαγέ θ.
 
 
 
 
  • Ξανθιά & Λεωφορείο.
    Ποια η διαφορά μιας ξανθιάς από ένα λεωφορείο ;Το λεωφορείο μπορεί να μην τους πάρει όλους !
  • Η γλώσσα του φιδιού
    - "Κυρία Ελένη, μπορείτε να μου δείξετε τη γλώσσα σας; ", λέει σε μια φίλη της μητέρας της η μικρή Κική. - ...
  • Ποδόσφαιρο στην ζούγκλα
    Μια μέρα στη ζούγκλα τα ζώα παίζανε ποδόσφαιρο με τα έντομα. Το πρώτο ημίχρονο έληξε με σκορ 39-0 με σκόρερ τ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου