ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΓΟ

 

 
Περπατάει ένας πόντιος στο δρόμο και ξαφνικά βλέπει έναν τύπο να πηδάει από τη κορυφή ενός ουρανοξύστη , να πέφτει κάτω , να κάνει 2 - 3 γκελ και να σηκώνεται άνετος ξεσκονίζοντας το σακάκι του . Τρέχει ο Πόντιος , αρχίζει να τον προσκυνάει και τον ρωτάει :
- Πως το έκανες ; 
- Είναι πολύ απλό του λέει ο άλλος . Αρκεί να πείσεις τον εαυτό σου ότι είσαι μπαλάκι και δεν παθαίνεις τίποτα . Ανεβαίνει ο Πόντιος στην ταράτσα του κτιρίου και αρχίζει να σκέφτεται ότι είναι μπαλάκι .
- " Είμαι μπαλάκι , ναι είμαι ένα μικρό μπαλάκι ! "
- " Μα τι λέω ; Aνθρωπος είμαι , θα γίνω λιώμα ! "
- " Όχι είμαι ένα ΜΠΑΛΑΚΙ . Το πιστεύω , είμαι σίγουρος ! "
- " Μπα , θα σκοτωθώ , τι κάνω ; "
- " Τώρα το αποφάσισα , ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΑ ΜΠΑΛΑΚΙ "
Πηδάει κάτω και με το που πηδάει σκέφτεται :
- " Κι αν είμαι ΑΥΓΟΟΟΟΟΟΟ ; "
ΠΗΓΗ : "  Asteiakia.gr   "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου