ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Η ΕΞΥΠΝΑΔΑ,Που πάει το φως...,Πώς μπορείς να κάνεις μια ξανθιά να γελάσει.., Οι λύκοι

Η ΕΞΥΠΝΑΔΑ

Ένα μικρό αγόρι ρωτάει τον πατέρα του:
- Μπαμπά είμαι έξυπνος;
- Εεε, μα ναι παιδί μου...;! απαντά έκπληκτος ο πατέρας.
- Και από που πήρα όλη μου την εξυπνάδα;
- Εεε, λοιπόν πρέπει να την πήρες όλη από την μαμά σου, γιατί, εγώ έχω ακόμη την δική μου...!




  • Που πάει το φως...
    Ένα βράδυ, δυό ξανθιές φίλες συζητούν."Που πάει το φως όταν το κλείνουμε;" ρωτάει η μιά την ...
  • Πώς μπορείς να κάνεις μια ξανθιά να γελάσει..
    Πώς μπορείς να κάνει μια ξανθιά να γελάσει το πρωί της Δευτέρας ? Να της πεις ένα ανέκδοτο την Παρασκευή το βράδ...
  • Οι λύκοι
    Πιάνονται 3 λύκοι σε ισάριθμα δόκανα.Ο πρώτος τρώει το πόδι του και φεύγει. Ο δεύτερος ακολουθεί το παράδει...
ΠΗΓΗ :  "  Asteiakia.gr      " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου