ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS

Οι μπεκρήδες

-Δυο μεθυσμένοι περπατούν στο δρόμο ώσπου βρίσκουν μπροστά τους κάτι να γυαλίζει.
Λέει ο ένας στον άλλο: ρε συ τι είναι αυτό που γυαλίζει εκεί; 
-Σκύβει που λες ο άλλος βάζει το δάχτυλο του επάνω σαυτό που γυάλιζε και μετά στο στόμα, και λέει στον άλλο :
Ρε συ σκατά είναι , ευτυχώς που δεν τα πατήσαμε!!!






Τι είναι καφέ...

- Τι είναι καφέ, μικρό, πετάει και πουλάει πατάτες;
- Το σπουργιφτάκι!

ΤΟ ΠΗΡΕ ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο μικρός Γιαννάκης φωνάζει στη μαμά του από το κρεβάτι: - Μαμά,δώσε μου μια καραμέλα.
- Όχι, απαντά, κοιμήσου. Σε λίγο ξαναφωνάζει ο μικρός:
- Μαμά, δώσε μου μια καραμέλα.
- Γιάννη, λέει η μαμά του, αν δεν κοιμηθείς, θα έρθω να σε δείρω. Σε λίγο μια ψιλή φωνούλα ακούγεται:
- Μαμά, όταν θα έρθεις να με δείρεις, μου φέρνεις και μια καραμέλα;
  • Βρε καλώς τον σούπερμαν!
    Ο σύζυγος επιστρέφει ξημερώματα στο σπίτι μεθυσμένος με τα παπούτσια στο χέρι και περπατάει στις μύτες ...
  • After the honeymoon
    A young couple got married and left on their honeymoon. When they got back, the bride immediately called...
  • Ο Τοτός στις εξετάσεις
    Ο Τοτός και ο Μπόμπος εξετάζονται από το δάσκαλο τους. Ο Μπόμπος βγαίνει από την αίθουσα και λέει στο...

ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ, ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ...

- Γιατρέ, κάθε πρωί που ξυπνάω αισθάνομαι τρομερό πονοκέφαλο, ναυτία και δε με κρατάνε τα πόδια μου. Μετά από ένα τέταρτο όμως, όλα μου περνάνε...
Τι να κάνω;
- Να σηκώνεστε ένα τέταρτο αργότερα.

  • Η Κοκκινοσκουφίτσα...
    Ο κακός λύκος στην Κοκκινοσκουφίτσα: - Θα σε πιάσω στα χέρια μου, θα σε κάνω κομματάκια και θα σε βάλω στο φ...
  • Είναι ο Τοτός στο σχολείο
    > Είναι ο Τοτός στο σχολείο και η δασκάλα τους μαθαίνει την αλφαβήτα. > -Παιδιά μου για κάθε γράμμα θα μου...
  • Απαγωγή
    Ήταν κάποτε μια ξανθιά που ήθελε να αποκτήσει χρήματα . ( (Σκέφτεται , σκέφτεται ) ώσπου απoφασίζει ...
ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου