ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Πράγματα που ακούς στα ΑΤΜ

ΠΗΓΗ : " http://roykoymoykoy.blogspot.gr   " 



Πράγματα που ακούς στα ΑΤΜ
    Παρά τα όσα λέγονται – και δείχνονται - η εμπειρία της ουράς στα ΑΤΜ, μέχρι στιγμής, μου απέδειξε πως η κοινή, κακή τύχη λειτουργεί συνήθως σαν συνδετική κόλλα. Ο κόσμος που γνώρισα ήταν ανήσυχος, αλλά καλός, ευγενικός, υπομονετικός, δεν σπρωχνόταν, βοηθούσε τον διπλανό (μπροστινό, πισινό κ.λπ ) του, και σχολίαζε την νέα, καθημερινή του «συνήθεια», με μια διάθεση ανατρεπτικού χιούμορ που έβγαζε τη γλώσσα στη μεγάλη του δυσκολία. Που σημαίνει, ότι η ανάγκη, από μόνη της δεν σε κάνει αναξιοπρεπή.
Ατάκες, οι κατατοπιστικές
Έχει λεφτά ; (Στάνταρ, με το καλημέρα… )
Δουλεύει το μηχανάνημα ; Tι βγάζει σήμερα ; Εικοσάρικα ή πενηντάρικα ;
(Μετάφρασηκατά τα φαινόμενα, όλοι μέσα μας βαθιά πιστεύουμε ότι το σατανικό ΑΤΜ κινείται αυτοβούλως. Αν έχει τα κέφια του, δουλεύει και δίνει εξήντα ευρώ, αν έχει ξενυχτήσει από το βράδυ και σέρνεται, «φτύνει» μόνο πενηντάρικο και σου τρώει τα ρέστα… )
Η Πειραιώς δίνει μόνο πενηντάρικα. Η Εθνική έχει πάρει τα εικοσάρικα.
(ΜετάφρασηΟΚ, η συνομωσιολογία ΖΕΙ)
-Περιμένετε ώρα ;
(ΜετάφρασηΕπίσης, το μηχάνημα, είναι σαν το λεωφορείο. Άμα περιμένεις πολλή ώρα, θα περάσει άλλο… )
-Έλα Τάκη, έλα στη Μεσογείων απέναντι από το φούρνο. Εδώ, το μηχάνημα δίνει.
(Μετάφρασηείμαστε «συμμορία», και ακροβολιστήκαμε σε όλη την πλατεία για να βρούμε το στόχο μας…)
-Τώρα που πήρα τα λεφτά, όλα καλά. Έφτιαξε ο καιρός ! (σ.σ. εκείνη την ώρα, έριχνε τουλούμια… )
Οι κοινωνικού χαρακτήρα ατάκες
-Εξήντα πήρα εγώ – Τυχερέ, με το δεκάρικο θα κάνεις πάρτι…
(ΜετάφρασηΝα πούμε και καμιά μ…ία να περάσει η ώρα…)
-Άντε βρε, καλοφάγωτα … (σ.σ. συνοδεύεται με καρτερικό χαμόγελο…)
-Ωχ, δεν έχω πάρει και τα γυαλιά μου. Να δω τώρα πώς θα βγάλω τα νούμερα…
Βοηθήστε τον κάποιος βρε παιδιά να τελειώνουμε…. (σ.σ.όντως, δεν τα έβγαζε….)
Της Αναλήψεως πάλι σήμερα ε;
(Μετάφραση#deneinaipiaasteio…. )
Τελικά είναι ΑΤΜ ή ATM’s ;
(ΜετάφρασηΤι να σου πω κι εγώ… Παίρνω τον Μπαμπινιώτη και δεν μου βγαίνει στο τηλέφωνο...)
Ααααχ που καταντήσαμε …. Κι έχω και το πόδι μου (τη χολή μου, το συκώτι μου, το νεφρί μου, το μάτι μου, η παθολογία ποικίλλει… ) και δεν μπορώ να στέκομαι όρθια…
-Έγινε το ευτύχημα παιδιά μου. Πληρώθηκα!!! (σ.σ. από άλλη συμπαθέστατη και χαμογελαστή γιαγιούλα).
Οι συμβουλευτικές ατάκες
Εγώ πατάω 60 αλλά δεν μου δίνει! (σ.σ. από γιαγιά που δεν έχει κατανοήσει ακόμα το νόημα της υποδιαστολής στα ΑΤΜ και τη διαφορά ακέραιου και δεκαδικού…. )
-Tώρα που πήρα από δω λεφτά, μπορώ να πάω στην άλλη τράπεζα και να πάρω και άλλα 60, με την ίδια κάρτα ;
(Μετάφραση#kalomatheigriastasyka….)
-Εγώ που θέλω να πάρω 40 ευρώ, γιατί δεν μπορώ ; (;;;;;;;;;;;;;;;)
Οι ερωτικές
Nίκο με λένε. Εσένα;. Facebook έχεις ;
(ΜετάφρασηΝταξ, εγώ δεν ήρθα στα ΑΤΜ για λεφτά, αλλά για το hype… )
-Παιδιά, αύριο πάλι κατά τις 8.15, εδώ. Μην ξεχαστείτε!
(ΜετάφρασηΣατανάαα! Τι έχεις στο μυαλό σου;)
-Να φέρουμε και κανά τραπεζάκι, τίποτα μπίρες. Καθόμαστε που καθόμαστε, μην τη βγάζουμε και ξεροσφύρι…
(ΜετάφρασηΑν δεν το καταλάβατε, τα ΑΤΜ είναι το νέο hot spot της πόλης…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου