ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

Ψιθυριστές απαντήσεις!

Χτυπάει το τηλέφωνο στο σπίτι και το σηκώνει ο μικρός Τοτός. - Ορίστε, λέει ψιθυριστά - Δώσε μου τον πατέρα σου, λέει ένας κύριος. - Δεν μπορώ τώρα, απαντά ξανά ψιθυριστά ο Τοτός. - Γιατί αγόρι μου, λέει ο κύριος. - Είναι απασχολημένος, ψιθυρίζει ο Τοτός.
- Καλά παιδί μου, δώσε μου την μητέρα σου, λέει ο κύριος. - Δεν μπορώ είναι και αυτή απασχολημένη, ψιθυρίζει ο Τοτός. - Δεν πειράζει δώσε μου τον παππού, ξαναλέει ο κύριος. - Δεν μπορώ ούτε αυτόν, κύριε, είναι απασχολημένος, ψιθυρίζει ο Τοτός. - Εντάξει δώσε μου τότε την γιαγιά, λέει ενοχλημένος ο κύριος. - Δεν μπορώ, είναι απασχολημένη κι αυτή, ψιθυρίζει ο Τοτός. - Καλά παιδί μου όλοι απασχολημένοι είναι; Τι κάνουν επιτέλους; λέει ο κύριος. - Ψάχνουν να με βρουν κύριε, ψιθυρίζει ο Τοτός.



ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου