Το ακριβότερο όλων είναι η επέκταση του Διεθνούς Αεροδρομίου Αλ Μακτούμ του Ντουμπάι, η οποία αναμένεται να κοστίσει 32 δισεκατομμύρια δολάρια. Αν και προς το παρόν το αεροδρόμιο λειτουργεί για μεταφορές αγαθών και προϊόντων, η σχεδιαζόμενη επέκταση θα το κάνει το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου σε μέγεθος και σε αριθμό επιβατών.
Το αεροδρόμιο, σύμφωνα με τα σχέδια των κατασκευαστών, θα είναι μέρος του Dubai World Central, μιας οικονομικής ζώνης-πόλης που θα αναπτυχθεί με επίκεντρο το αεροδρόμιο και στην ουσία θα ζει από αυτό. Η οικονομική ζώνη θα καλύπτει έκταση 140 τετραγωνικών χιλιομέτρων και από το αεροδρόμιο θα μεταφέρονται συνολικά 12 εκατομμύρια τόνοι εμπορευμάτων τον χρόνο και 160 εκατομμύρια άνθρωποι τον χρόνο.
Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι το συνολικό project αρχικά είχε υπολογιστεί ότι θα είναι έτοιμο το 2017, όμως εξαιτίας της οικονομικής κρίσης η ολοκλήρωσή του αναμένεται να καθυστερήσει τουλάχιστον μέχρι το 2027!
Το ακριβότερο έργο είναι η επέκταση του Διεθνούς Αεροδρομίου Αλ Μακτούμ του Ντουμπάι, η οποία αναμένεται να κοστίσει 32 δισεκατομμύρια δολάρια
Αν εξαιρέσει κανείς το Διεθνές Αεροδρόμιο Αλ Μακτούμ, τα υπόλοιπα πιο ακριβά έργα του κόσμου συνεχίζουν και μάλιστα κάποια έχουν ολοκληρωθεί. Δεύτερο στη λίστα με τα ακριβότερα έργα είναι η επέκταση του μετρό του Λονδίνου (23 δισεκατομμύρια δολάρια), ενώ ακολουθούν το Φράγμα των Τριών Φαραγγιών (22 δισ. δολάρια), το Διεθνές Αεροδρόμιο Ντατσίνγκ του Πεκίνου (13 δισ. δολάρια), η Βιομηχανική Πόλη της Τζουμπαΐλ στη Σαουδική Αραβία (11 δισ. δολάρια) και η σιδηροδρομική γραμμή Etihad (11 δισ. δολάρια).
23 δισ. $ για το μετρό στο Λονδίνο
Από εκεί και πέρα, αν και αρκετά φθηνότερα, υπάρχουν αρκετά εντυπωσιακά έργα, όπως η υποθαλάσσια σήραγγα του Μαρμαρά στην Κωνσταντινούπολη (4,5 δισ. δολάρια) ή ο νέος ουρανοξύστης του World Trade Center, ο «Πύργος της Ελευθερίας» στη Νέα Υόρκη (3,8 δισ. δολάρια). Εξίσου εντυπωσιακός αναμένεται να είναι και ο Πύργος της Σανγκάης (2,4 δισ. δολάρια), ο οποίος μετά την ολοκλήρωσή του, που αναμενόταν μέσα σε αυτό το καλοκαίρι, θα είναι το δεύτερο πιο ψηλό κτίριο του κόσμου.
Φράγμα των Τριών Φαραγγιών, Κίνα (22 δισ. δολάρια)
Το μεγαλύτερο υδροηλεκτρικό φράγμα του κόσμου στον ποταμό Γιανγκτσέ της Κίνας με ύψος 180 μέτρων και μήκος 2.335 μέτρων.
23 δισ. $ για το μετρό στο Λονδίνο
Διεθνές Αεροδρόμιο Ντατσίνγκ του Πεκίνου, Κίνα (13 δισ. δολάρια)
Η κατασκευή του αεροδρομίου ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2014. Σε αυτό θα βρίσκεται το μεγαλύτερο τέρμιναλ του κόσμου. Θα ξεκινήσει να λειτουργεί το 2018.
Καθώς το Λονδίνο συνεχώς επεκτείνεται και μεγαλώνει, μαζί του μεγαλώνει και το περίφημο μετρό του. Εδώ και περίπου 6 χρόνια κάτω από τη βρετανική πρωτεύουσα έχουν ξεκινήσει εργασίες για τη διάνοιξη της Crossrail, της νέας γραμμής του Tube (όπως είναι γνωστό το λονδρέζικο μετρό), η οποία θα έχει συνολικό μήκος 118 χιλιόμετρα (υπέργεια και υπόγεια) και θα συνδέει το Μπέρκσαϊρ και το Μπάκινγκχαμσαϊρ με το Εσεξ και το Νοτιοανατολικό Λονδίνο και θα περνά από περίπου 40 διαφορετικούς σταθμούς. Το έργο της επέκτασης του ιστορικού μετρό αναμένεται να κοστίσει συνολικά 23 δισεκατομμύρια δολάρια και τα πρώτα δρομολόγια, εάν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα, θα ξεκινήσουν το αργότερο το 2019.