ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ

Τρεις απατημένοι σύζυγοι συζητούν για το πως έμαθαν ότι οι γυναίκες τους κερατώνουν.
- Εγώ, λέει ο πρώτος, μια μέρα είχα υποψίες και πήγα σπίτι. Πλάκωσα στα χαστούκια και στις σφαλιάρες την γυναίκα μου και έτσι μου τα αποκάλυψε όλα.

- Εγώ, λέει ο δεύτερος, μια μέρα είχα υποψίες και πήγα σπίτι. Δεν είπα τίποτα. Βγήκαμε έξω, πήγαμε στο καλύτερο εστιατόριο, ήπιαμε την ακριβότερη σαμπάνια, της έκανα δώρο ένα πανάκριβο κολιέ και δεν άντεξε άλλο. Έβαλε τα κλάματα και μου τα αποκάλυψε όλα.
- Εγώ, λέει ο τρίτος, μια μέρα είχα υποψίες και πήγα σπίτι. Δεν είπα τίποτα. Βγήκα έξω στο μπαλκόνι και είδα την γειτόνισσα. "Καλημέρα, μωρή πουτάνα", της λέω και μου απαντά: "Εγώ είμαι πουτάνα ή η γυναίκα σου που γ*μιέται με τον Μήτσο, τον Κώστα, τον Τάκη, τον, τον, τον..."



ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου