ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΙΔΕΕΣ

Ένας ταλαίπωρος δημόσιος υπάλληλος διηγόταν σε έναν γνωστό του πως αρρώστησε και θα πάει στον κτηνίατρο.
- Στον κτηνίατρο; Στον παθολόγο πρέπει να πας. Είσαι άνθρωπος!!!
- Είσαι ο πρώτος που μου το λες και μου φαίνεται ψέμα.
- Τί εννοείς;

- Να, η γυναίκα μου με φωνάζει ζώον, ο γιος μου με κατηγορεί ότι του κάνω τον κόκορα αφού τον ξυπνάω νωρίς το πρωί. Κοιμάμαι με τις κότες. Τη νύχτα λαγοκοιμάμαι, η πεθερά μου ισχυρίζεται ότι περνάω ζωή σκυλίσια, και ο προϊστάμενός μου με φωνάζει βόδι, ενώ οι συνάδελφοι μου με φωνάζουν σουπιά και πονηρή αλεπού. Πιστεύεις ακόμα ότι πρέπει να πάω σε παθολόγο; Με συγχωρείς άργησα, έχω ραντεβού με τον κτηνίατρο. Κικιρίκου!!!


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου