ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Μετά από είκοσι χρόνια γάμου!

Ένα ζευγάρι παντρεμένο είκοσι ολόκληρα χρόνια ξαπλωμένοι στο κρεβάτι τους κουβεντιάζουν. 
- "Αντρα μου λέει η γυναίκα αν πεθάνω θα ξαναπαντρευτείς;" 
- "Δε νομίζω!" απαντάει εκείνος. 
- "Δηλαδή είσαι εναντίον του γάμου;", λέει η γυναίκα. 
- "Όχι!", αποκρίνεται εκείνος. 

- "Αρα του λέει θα ξαναπαντρευτείς ε;" 
- "Ε μάλλον", λέει και εκείνος! 
- "Και τι, " του λέει, "θα κοιμάσαι με αυτήν στο ίδιο κρεβάτι που κοιμάσαι μαζί μου;" 
- "Ε μάλλον, " λέει αυτός; 
- "Και θα ακούει και τους δίσκους μου αυτή;" 
- "Ε μάλλον" λέει αυτός; 
- "Και θα φοράει και τα ρούχα μου;" 
- "Ε μάλλον", λέει αυτός; 
- "Και τι θα φοράει και τις γόβες μου;" 
- "Όχι αγάπη μου αυτή φοράει 39!", αποκρίνεται εκείνος.


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου