ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Γαμπρός και νύφη γνωρίστηκαν στο γάμο τους

ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ 

Γαμπρός και νύφη γνωρίστηκαν στο γάμο τους
Iστορία από την Κρήτη
     Μπορεί σήμερα να φαντάζει αδιανόητο, όμως πριν χρόνια δεν ήταν και... ασυνήθιστο. Το ζευγάρι συναντιόνταν πρώτη φορά στο γάμο του. Ενας τέτοιος γάμος συνέβη και τον Ιανουάριο του 1955, στην Κρήτη
    Τον 37χρονο τότε Παντελή Γαραντωνάκη από τονΚισσό, ένα χωριό της Κρήτης, τον διάλεξε για σύζυγο της 30χρονης, τότε, Μαρίκας Μιχελακάκη από τον Κεραμέ του δήμου Αγίου Βασιλείου Ρεθύμνου, η μητέρα της, με σκοπό να αποτρέψει την απαγωγή της «από τρείς Λευκογιανούς που με ήθελαν». Η νύφη γνώρισε τον γαμπρό στην εκκλησία. Και όμως οι δυο τους ζουν μαζί 60 χρόνια τώρα, «πίνοντας νερό από την ίδια κούπα», μοιράζοντας τα πάντα, έως και την... καραμέλα! 
    Την υπέροχη αυτή ιστορία των Παντελή Γαραντωνάκη και Μαρίκας Μιχελακάκη ξεδιπλώνει η ίδια η 90χρονη μιλώντας στο madeincreta.gr.
     «Στα μέσα του Γενάρη του ’55 πήγα με τον μπαμπά μου στην Παράγκα του Κισσού για να πάρει τα λεφτά από τα χαρούπια που είχενε δώσει σε ένα έμπορο. Κατεβαίνοντας θωρεί μια καλόγρια ανθρώπους και κατεβαίνανε από τον Κισσό και μου λέει: αυτός θα είναι ο γαμπρός και συγγενείς του…
    Εγώ δεν εγάτεχα πράμα και ούτε μου είχανε πει το παραμικρό! Ήτανε πραγματικά ο Παντελής, διαπίστωσα μετά, με την αδελφή του τη Βαγγελιώ και το κοριτσάκι της τη Μαριώ 3 χρονών τότε.
    Μπήκαμε στο αμάξι, εγώ δεν ήξερα πράμα, κάτσαμε  χωριστά, και πήγαμε στο Ρέθεμνος.
    Εκεί ήτανε ούλα κανονισμένα από τον αδελφό του Παντελή τον Στελή, αυτός βρήκενε και την εκκλησία στο Μασταμπά, και τον παπά και τον κουμπάρο το Λεντζάκη και το μαγαζί που κάτσαμε και φάγαμε και τσι οργανοπαίχτες, το λυρατζή και το λαγουτιέρη…
    Στην εκκλησία και την ώρα τση στέψης είδα για πρώτη φορά τον άντρα μου!
    Στα χωριά μας και στον Κισσό και στον Κεραμέ, δεν εγάτεχενε κανείς πράμα, μόνο μας είδενε ένας Κισσανός και έφερενε το νέο στο χωριό του.
    Ούλα γινήκανε μυστικά και την άλλη μέρα, την Κυριακή, ήρθαμε στην Παράγκα και με τα γαϊδουράκια φτάξαμε στο χωριό και κάτσαμε, στσι 24 του Γενάρη του ’55.
    Η απόφαση να πάρω τον Παντελή ήτανε τση μάνας μου και αφού ήθελενε η μάνα μου εγώ ίντα ‘θελα κάμω;
    Δεν μου τον είχανε σουρέψει και μόλις παντρευτήκαμε γιαμιάς αγαπηθήκαμε και ποτέ στα χρόνια που ήμαστονε μαζί δε με στενοχώρησενε.
    Εδά από μια κούπα πίνομε νερό και μια καραμέλα να του δώσουν θα τη μοιράσει στη μέση να μου δώσει τη μισή…». 

ΠΗΓΗ : " http://roykoymoykoy.blogspot.gr  " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου