ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Τα καλύτερα μηνύματα για κινητά

Κάποιες στιγμές νομίζω πως είμαι μόνος στον κόσμο, πως κανείς δεν με θέλει και θέλω να πεθάνω.
Και τότε εμφανίζεσαι εσύ.
Θεέ μου, γιατί όλα τα στραβά σε μένα;



Το πρωί δεν τρώω γιατί την σκέφτομαι,
Το μεσημέρι δεν τρώω γιατί την σκέφτομαι,
Το βράδυ δεν κοιμάμαι γιατί πεινάω.



Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω ότι να΄ναι.
Κλείνω τα μάτια μου και βλέπω ότι θέλω...
Και αυτό που θέλω είσαι εσύ





Αν το δεξί σου πόδι ήταν το Πάσχα & το αριστερό σου πόδι ήταν τα Χριστούγεννα, θα με άφηνες να περάσω λίγες μέρες ανάμεσα στις γιορτές;



Είμαι ένας εξωγήινος μεταμορφωμένος σε κινητό.
Τώρα που πατάς τα πλήκτρα παίζεις με τα γεννητικά μου όργανα και από το χαμόγελο στο στόμα σου φαίνεται ότι σου αρέσει.



Είσαι σέξυ, έχεις style, έχεις ανεπτυγμένη ευφυία, έχεις φινέτσα, έχεις όμορφο πρόσωπο, έχεις φοβερό κορμί.
Κι εγώ... έχω πάρει λάθος νούμερο.
Sorry!!!



Να στείλω μήνυμα θα το σβήσεις θα με ξεχάσεις.
Να σου στείλω λουλούδια θα μαραθούν, θα τα πετάξεις, θα με ξεχάσεις.
Να σου ρίξω έναν πούστο να μην με ξεχάσεις ποτέ;



Χθες το βράδυ έστειλα ένα διαβολάκι να σου κάνει τη ζωή σου κόλαση! Αλλά γύρισε τσατισμένο και μου είπε:
"Εγώ μαλακίες στο αφεντικό δεν κάνω!!!"



Όταν ο ο θεός έπλασε τα αγγελάκια, γλίστρησε από τα χέρια του το πιο ξεχωριστό, το πιο όμορφο, το πιο γλυκό και έπεσε στην γη...
Μιλάμε σακατεύτηκα. Ακόμα πονάω!



Οι εξωγήινοι θα έρθουν σύντομα στη γη προς αναζήτηση έξυπνων μορφών ζωής.
Κρύψου! Θα ξεφτιλιστούμε!!!



Ο μόνος τρόπος αυτοκτονίας, αποδεκτός από την κοινωνία, είναι να κάνεις έρωτα μέχρι θανάτου!
Αν βαρέθηκες τη ζωή, στείλε μήνυμα, να έρθω να σε πεθάνω!!!



Θέλω να σε αγκαλιάσω...
Μα η αγκαλιά οδηγεί στο φιλί,
Το φιλί σε σαλιάρισμα,
Το σαλιάρισμα σε γλείψιμο
Και το γλείψιμο σε σεξ!
Σε ρωτάω λοιπόν:
Θέλεις να σε αγκαλιάσω;



Αν πέφτεις για ύπνο, σου στέλνω έναν άγγελο να σε φιλάει!
Αν κοιμάσαι σου στέλνω, δύο αγγέλους να σε φιλάνε!
Αν δεν κοιμάσαι, να έρθω να γίνει η νύχτα κόλαση;



Σε μερικά σημεία του σώματος δεν μπορείς να γλύφεσαι μόνος σου, πρέπει να σε γλύψει κάποιος άλλος.
Για αυτό λένε ότι στη ζωή μας είναι απαραίτητη μία ξένη γλώσσα!



Ξέρω τι σημαίνω για σένα,
πόσο πολύ με χρειάζεσαι,
πόσο σου λείπω,
ότι δεν μπορείς να χωρίς εμένα.
Λυπάμαι που σε άφησα μια για πάντα.
Με αγάπη... ο εγκέφαλός σου.



Έγραψα το όνομα σου στην άμμο, το έσβησε το κύμα.
Το χάραξα στα δέντρα, το έσβησε ο χρόνος.
Το έγραψα στο τζάμι και το πήρε η βροχή.
Το έγραψα στα αρχίδια μου και ησύχασα!



Το sex είναι σαν τα μαθηματικά.
Προσθέτεις το κρεβάτι,
αφαιρείς τα ρούχα,
διαιρείς τα πόδια
και πολλαπλασιάζεις.
Είσαι να λύσουμε καμιά άσκηση;



Αν ήσουν ουρανός, θα γινόμουν αστέρι,
Αν ήσουν θάλασσα, θα γινόμουν κύμα.
Τώρα που είσαι ψώνιο, τί να γίνω; Σούπερμάρκετ;



Αν ήσουν αστέρι θα ήσουν το πιο φωτεινό,
αν ήσουν λουλούδι θα ήσουν το πιο όμορφο,
αν ήσουν μωρό θα ήσουν το πιο γλυκό.
Αν ήσουν εντάξει, θα έστελνες κάνα μήνυμα!!

ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου