ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

Μία γυναίκα εξηγεί την διαφορά ανάμεσα στον βιασμό και το συναινετικό σεξ με έναν πολύ απλό τρόπο.


Μία γυναίκα εξηγεί την διαφορά ανάμεσα στον βιασμό και το συναινετικό σεξ με έναν πολύ απλό τρόπο.
Ηθικόν δίδαγμα : Το σέξ κοστίζει 5 δολλάρια !
HuffPost Greece
    Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πολύ εύκολο να κατανοήσουν την διαφορά ανάμεσα στον βιασμό και το συναινετικό σεξ. Σε περίπτωση, όμως, που κάποιος δυσκολεύεται να κατανοήσει την διαφορά (δεν γνωρίζουμε ποιος θα μπορούσε να είναι αυτός ο άνθρωπος), μία χρήστης του Twitter, η Nafisa Ahmed, αποφάσισε να την εξηγήσει με τον πιο απλό τρόπο, χρησιμοποιώντας μία αναλογία με χρήματα. Ίσως έτσι, γίνει κατανοητό σε όλους!

    «Αν μου ζητήσεις 5 δολάρια και είμαι τόσο μεθυσμένη που δεν μπορώ να σου πω, ούτε “ναι”, ούτε “όχι”, δεν μπορείς να πάρεις 5 δολάρια από την τσάντα μου, επειδή δεν είπα “όχι”».
    «Αν μου βάλεις ένα πιστόλι στον κρόταφο και με αναγκάσεις να σου δώσω 5 δολάρια, πάλι θα έχεις κλέψει 5 δολάρια. Ακόμα κι αν σου τα έδωσα εγώ τα 5 δολάρια
    «Αν σε αφήσω ΕΓΩ να δανειστείς 5 δολάρια, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να πάρει και ο φίλος σου 5 δολάρια από την τσάντα μου. “Μα, έδωσες σε εκείνον, γιατί δεν μπορώ να πάρω κι εγώ;»
    «Αν μου κλέψεις 5 δολάρια και δεν μπορώ να το αποδείξω στο δικαστήριο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μου έκλεψες 5 δολάρια
    «Επειδή σου είχα δώσει 5 δολάρια παλιά, δεν σημαίνει ότι είμαι αναγκασμένη να σου δώσω 5 δολάρια και στο μέλλον.»
Αναρτήθηκε από Ανδρεας στις 3:00 π.μ. 
Αντιδράσεις: 
ΠΗΓΗ: "http://roykoymoykoy.blogspot.gr " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου