ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Παιδί από ορφανοτροφείο μιλά για τη Σαρακοστή και τη νηστεία και συγκλονίζει!


Συγκίνηση προκαλεί η επιστολή του μικρού Ιάσωνα Βεργόπουλου, που με υπέροχα λόγια περιγράφει τι σημαίνει για τον ίδιο το Πάσχα, η Μεγάλη Σαρακοστή αλλά και η Νηστεία
Διαβάστε την επιστολή παρακάτω:

΄΄ Είμαι μικρός, όμως θα νηστέψω ολόκληρη τη Σαρακοστή, θα κρατήσω το σώμα μου καθαρό για να στηρίζει την ψυχή μου.
Ζω σε ορφανοτροφείο γιατί οι γονείς μου με εγκατέλειψαν όταν ήμουν οκτώ ημερών. Η ευσπλαχνική αγκαλιά του Θεούλη με έσωσε και βρήκα σπίτι, αγάπη, φαγητό στο ορφανοτροφείο.
Πως να μην νηστέψω όλη τη Σαρακοστή, όταν οι βιολογικοί μου γονείς με εγκατέλειψαν ενώ με αγκάλιασαν με τα ζεστά τους χέρια οι άνθρωποι του Θεού, με αγάπη στον συνάνθρωπο, με δύναμη ψυχής και θέληση προσφοράς;

Θα νηστέψω και είμαι χαρούμενος γιατί είναι θέληση της ψυχής μου, γιατί η νηστεία είναι θέλημα και εντολή του Θεού μας.
Ένας αγώνας τεράστιος να ξαναβρούμε τον Παράδεισο, που είναι ο θησαυρός μας ο πραγματικός και αυτός είναι η σχέση μας με το Θεό.
Η νηστεία θα μου ανοίξει το δρόμο να δω το Θεό, να Τον ευχαριστήσω που μου χάρισε τη ζωή, που με νοιάστηκε όταν κάποιοι με εγκατέλειψαν. Να τον ευχαριστήσω που μπορώ και βλέπω τον ουρανό και τη θάλασσα, τα δάση, τα δέντρα, όλα όσα θαυμαστά δημιούργησε για εμάς.
Δεν θα νηστέψω όμως μόνο το φαγητό. Δεν είναι αρκετό, θα καταπολεμήσω το θυμό, θα συγχωρήσω τους φίλους μου, ακόμα και τους γονείς μου, θα φροντίσω να είμαι καλός, έντιμος, χαρούμενος, ευτυχισμένος γιατί αυτό θέλει ο Θεός.
Νηστεία, αγάπη, συγχώρεση και τούτη τη Σαρακοστή. Και τότε οι πόρτες του Παραδείσου θα ανοίξουν, ο Θεός μας θα γεμίσει τη ζωή μας Ουράνιες μελωδίες που θα δίνουν χαρά στις μέρες μας και καταφύγιο στις δύσκολες νύχτες μας.
Η νηστεία είναι ο Φάρος που μας οδηγεί στο Θεό, είναι το κλειδί της ευτυχίας μας, γιατί ευτυχία είναι ο Θεός.
Ευχή μου, τούτο το Πάσχα, κανένας άνθρωπος, μικρός ή μεγάλος να μην αισθανθεί μόνος. Έχει τον Κύριό μας που θυσιάστηκε για εμάς πάντα στο πλευρό του.
Καλή Σαρακοστή να έχουμε και Καλό Πάσχα.΄΄
ΠΗΓΗ : " pentapostagma,    " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου