ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Ενδιαφέρει τους Αξιωματικούς του ΤΕΜΑ



Θέλω να σας ενημερώσω για την προσωπική μου προσφυγή στο Ελ.Συν.:
Πληροφορήθηκα ότι απορρίθηκε η προσφυγή μου κατά του Γ.Λ.Κρ,που εκδικάσθηκε τον παρελθόντα Δεκέμβριο (1η Δεκεμβρίου) στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Η προσφυγή μου (Έφεσις κατά του ΓΛΚΡ ,για ακύρωση της Πράξης συνταξιοδότησής μου που μου υπολόγισε ΣΥΝΤΑΞη 2/3 Ταξιάρχου αντί ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ Ταξιάρχου), υποβλήθηκε  την 14-6-12,ενώ η ΕΝΣΤΑΣΗ μου κατά του ΓΛΚρ.υποβλήθηκε την 23-02-2009.
Όπως προανέφερα ήδη,εκδικάσθηκε την 1η Δεκεμβρίου στο Ελ.Συνέδριο.
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΊΝΑΙ ΑΡΝΗΥΤΙΚΗ
.Μπορώ στους ενδιαφερομένους να την στείλω όταν μου αποσταλεί καθαρογραμμένη.


Με δυό λέξεις το ΕλΣυν ΔΕΝ δέχθηκε την αναδρομική ισχύ του Ν.3686/1η Αυγ.2008
ενώ είχα αποστρατευθεί 4-6 2008,η δε πράξη συνταξιοδότησής μου εκδόθηκε μετά την έναρξη ισχύος του  ΝΟΜΟΥ αυτού,καίτοι ελάμβανα 3μηνες αποδοχές2.
Ζητούσα,εν ολίγοις ,να ισχύσει ότι και για τους συναδέλφους μου (με ίδιες προϋποθέσεις,Αστυνόμοι Α` καταλαμβανόμενοι με όριο ηλικίας ή με 35ετία) που ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΗΚΑΝ μετά την 1η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2008.

Έπρεπε να φθάσω την υπόθεση  μέχρις πέρατος,ανεξάρτητα οικονομικού κόστους,διότι ήθελα να είμαι  συνεπής στις ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ μου αρχές και στην συνείδησή μου.
Πίστευα προσωπικά ότι θα γίνότανε εκείνο που  έγινε με τον λεγόμενο ΝΟΜΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ,που εφαρμόσθηκαν οι  μισθολογικής προαγωγές των εν Ενεργεία και εις τους  ήδη (εκείνης της εποχής) ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ.
Τελικά δεν συνέβη!!!!!!!

 Για ν να ΜΗΝ σας κουράζω,απλώς σας ενημερώνω.Να ξέρετε την συγκεκριμένη υπόθεση και να ενημερώσετε τυχόν  (ενδιαφερομένους) συναδέλφους μας Αξιωματικούς του ΤΕΜΑ που συνταξιοδοτήθηκαν πριν της 1ης Αυγ.2008 (εφαρμογής του Ν.3686/2008).
Σαες εύχομαι "Χρόνια πολλά και ευλογημένα και ΚΑΛΟ ΠΆΣΧΑ"
Σωτήρης Αθαν.Μουντζούρης
Λάρισα
6944277131

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου