ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Μετά το σεξ, Τα... αγγούρια, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ, Ο ΨΑΡΑΝΤΩΝΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗΗ ξανθιά και το τζίνι, Τι γυρεύουν 3 ξανθιές στην έρημο,Ο Τοτός και το ζώο του

ΠΗΓΗ : " Asteiakia.gr  "

Μετά το σεξ

- Τι λέει ένας άντρας μετά το σεξ.
- "Μην το πεις στην γυναίκα μου"!


Τα... αγγούρια

Οι δέκα λόγοι για τους οποίους οι γυναίκες προτιμούν τα αγγουριά από τους άντρες!!!!!!!!!
1. Είναι εκεί όποτε το χρειαστείς... Και πάντα όρθιο.
2. Δεν λερώνει...
3. Δεν ζηλεύει...
4. Δεν μιλάει... δεν φωνάζει...
5. Μπορείς να διαλέξεις το μέγεθος του...
6. Μπορείς να το αλλάζεις καθημερινά...
7. Δεν σε αφήνει έγκυο...
8. Μπορείς να αρχίσεις και να τελειώσεις όποτε θες εσύ...
9. Δεν χρειάζεται να το κρύβεις όπως τους δονητές...
10. Και τέλος και καλύτερο... μπορείς να φτιάξεις μια ωραιότατη σαλάτα

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ

Μια πλούσια κυρία ήταν πολύ θυμωμένη με την υπηρέτρια και την απέλυσε, αφού τις αράδιασε μια λίστα με παρατηρήσεις σχετικά με τις ικανότητές της σαν νοικοκυρά και μαγείρισσα. 
Η υπηρέτρια εθίχθηκε και της απάντησε: 
- Ο σύζυγός σας με θεωρεί καλύτερη νοικοκυρά και μαγείρισσα από εσάς, μου το είπε ο ίδιος. 
Η πλούσια το κατάπιε και δεν είπε τίποτα. 
- Και επιπλέον, συνέχισε η υπηρέτρια, είμαι καλύτερη και στο σεξ από εσάς. 
- Να υποθέσω ότι ο σύζυγός μου στο είπε κι αυτό; απόρησε η κυρία. 
- Όχι κυρία, απάντησε η υπηρέτρια. Όχι ο σύζυγός σας, ο ταχυδρόμος μου το είπε...

Ο ΨΑΡΑΝΤΩΝΗΣ

Πάει λέει μια φορά ο Ψαραντώνης, σε ένα καφενείο ενός παλιού του φίλου, στο Τυμπάκι και κάθεται έξω, βγαίνει έξω ο Καφετζής τονε θωρεί με γύψο στα χέρια και επιδέσμους στο κεφάλι και τον ρωτά:
-Ηντά γινε μωρέ Αντώνη, ηντά παθες;
-Εεε ηντά παθα... να, τονε θωρείς έκειωνε το στύλο;
-Ναι τονε θωρώ...
-Ε! μα εγώ δε τον είδα!!!

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Συζητάνε δυο φίλοι :
- Γιάννη γιατί οι πολιτικοί δεν παραιτούνται όταν γεράσουν ; Τι τη θέλουν την εξουσία γέροι άνθρωποι ;
- Φαίνεται , λέει ο Γιάννης , ότι μετά τα εξήντα η εξουσία μπαίνει στην θέση του σεξ .
- Δηλαδή ;,Ρωτάει ο Βασίλης .
- Ότι δεν μπορούν να κάνουν στην γυναίκα τους , το κάνουν στην χώρα τους , απαντάει ο Γιάννης !
 
 
  • Ο Μαραγκός
    Κάποτε μια ξανθιά επισκέπτεται τον δερματολόγο της.-Καλημέρα γιατρέ, έχω ένα πρόβλημα στο αριστερό μου μπούτι απ...
  • Η ξένη γλώσσα
    Δυο πεινασμένες γάτες κάθονται ώρες ολόκληρες έξω από τη φωλιά των ποντικιών, που δεν τολμούσαν να ξεμυτ...
  • Απόλυτη ....δυστυχία
    Δύο φίλοι συζητούν: - Απόλυτη ευτυχία δεν υπάρχει φίλε μου. Εκεί που χαίρεσαι για το θάνατο της πεθεράς σο...
 
 
  • Ο βάτραχος
    Μπαίνει ο δάσκαλος του Τοτού στην τάξη και λέει: - "Σήμερα παιδιά, θα κάνουμε ένα πείραμα." Βγάζει ένα ...
  • Αληθινή ευτυχία
    Ποτέ μου δεν είχα αντιληφθεί την πραγματική ευτυχία, μέχρι το γάμο μου , και μετά ήταν αργά !
  • Η ξανθιά και το τζίνι
    Μια ξανθιά , μια καστανή και μια κοκκινομάλλα έχουν βγει σ ένα ερημικό νησί , μετά από ναυάγιο . Ζούσα...



  • Τι γυρεύουν 3 ξανθιές στην έρημο
    Τι γυρεύουν 3 ξανθιές στην έρημο; Σκουπίζουν την άμμο!!
  • Το ρύζι...
    Ο κυρ. Κώστας και η γυναίκα του αποφάσισαν να κάνουν μια συμφωνία. Να αγοράσουν δύο τενεκέδες με μια ...
  • Το μοσχάρι
    Ήταν μια γιαγιά και ένας παππούς που δεν είχαν παιδιά. Μια μέρα διάβασαν στην εφημερίδα ότι σε ένα σχολεί.


  • Μαγαζί για άντρες
    Άνοιξε στην Νέα Υόρκη ένα μαγαζί που πουλάει άντρες και πάει μαι γυναίκα να βρει σύζυγο. Στην είσοδο ...
  • Ο Τοτός και το ζώο του
    Κάποια μέρα στην τάξη λέει η δασκάλα στα παιδιά: - "Λοιπόν παιδιά αύριο θα φέρετε από ένα ζωάκι ο καθέν...
  • Αρίθμηση
    Η μαμά στο γιο της :- Μέτρα Λάκη μου να δει ο θείος μέχρι πού ξέρεις να μετράς .Ένα , δύο , τρία , τέσσερα...
 
  • Ο πρώτος καυγάς
    Τρεις βδομάδες μετά απ το γάμο, η Τζένη τηλεφώνησε στον παπά:- Ο Νίκος κι εγώ είχαμε έναν πολύ άσχημ...
  • Aνδρες και γυναίκες
    Οι γυναίκες ενθουσιάζονται με μια καλή αγορά από ένα κατάστημα. Οι άντρες ενθουσιάζονται με το να βρουν πάρκιν εκεί ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου