ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Η ΦΑΡΜΑ ΣΤΟ ΚΙΛΚΙΣ .

 

 

     

 

 

Ο Γιωρίκας μόλις πήρε το εφάπαξ του , περίπου 10 εκατομμύρια και δεν ξέρει τι να τα κάνει . Μετά από κάμποση σκέψη αποφασίζει να αγοράσει ένα χωράφι στο Κιλκίς . Μετά από μερικές μέρες και ενώ έπαιζε τάβλι στο καφενείο με τον Κωστίκα λέει :
- Κωστίκα , έκανα μεγάλη βλακεία . Τι το θέλω το κτήμα στο Κιλκίς ; Τζάμπα πάει το εφάπαξ .
- Πάψε ρε Γιωρίκα , λέει ο Κωστίκας . Ένα κτήμα δεν χάνει ποτέ την αξία του . Aλλωστε μπορείς να το εκμεταλλευτείς . Βάλε πατάτες , βάλε μαρούλια , βάλε λάχανα , βάλε κότες και κάνε μία φάρμα τέλος πάντων .
Ακούει την συμβουλή ο Γιωρίκας , πάει στον χοντρέμπορο και του λέει :
- Δως μου 500 κοτόπουλα να τα πάω στο Κιλκίς .
Τα αγοράζει και φεύγει . Μετά από 10 μέρες πάει ξανά στο έμπορο .
- Δως μου άλλα 500 κοτόπουλα .
Μετά από 10 μέρες πάει ξανά στον έμπορο .
- Δως μου άλλα 500 κοτόπουλα .
Παραξενεμένος ο έμπορος τον ρωτάει :
- Δεν μου λες, ρε Γιωρίκα, τι κάνεις εκεί στο Κιλκίς ; Μήπως καμία πτηνοτροφική μονάδα ; 1500 κοτόπουλα βρε αδελφέ σε 30 μέρες ;
- Τι να σου πως βρε παιδί μου , λέει ο Γιωρίκας . Για βαθιά τα φυτεύω , για πολύ νερό τους ρίχνω ! ..
 
 
ΠΗΓΗ : "  Asteiakia.gr "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου