ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ-ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ

Η ανωτέρω εικόνα είναι της σκύλας μου όπου περίπου για οκτώ χρόνια μου χάρισε πάρα πολλά συναισθήματα  ώστε σήμερα να κάνω πράξη και για αυτό την βάζω σε αυτή την θέση.
Μετά απο αυτήν σειρά έχει το blog.

Χθές 2-3-2014 και με τίτλο ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙ ΚΙΝΗΣΕΩΣ BLOG  με αρχειοθέτηση στην ετικέτα « ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ »  σας έκανα μία ανάρτηση όπου φαίνεται η όλη κίνηση του blog μέχρι σήμερα αλλά και ειδικότερα των τελευταίων ημερών όπου χθες ξεπέρασε τις  700 επισκέψεις.

Εδώ θέλω να τονίσω ότι για αυτήν την μεγάλη κίνηση που παρατηρείτε συμβάλετε και εσείς, κάποιοι περισσότερο και κάποιοι λιγότερο.
Βασικό παράγοντα παίζουν οι φίλοι – γνωστοί που μου στέλνουν, οι Ιστοσελίδες που μου επιτρέπουν να κάνω αναδημοσίευση  και σε μένα μένει να κάνω την σχετική εργασία ώστε εσείς να είστε στην θέση να διαβάζετε.
΄Ετσι λοιπόν διαπιστώνετε ότι όλοι συμβάλλουμε για το blog αυτό.
΄Ισως πολλοί που θα διαβάσετε αυτή την ανάρτηση να γίνεται και εσείς εθελοντές στην προσπάθεια που κάνω για όλους μας.


Δεν έχω άλλα λόγια να σας πω παρά ένα μεγάλο
«  Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω  » και να μείνετε κοντά όσο μπορείτε είτε ως επισκέπτες είτε ως εθελοντές.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου