ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Βάνα Μπάρμπα: «Μην κάνετε ένα παιδί χωρίς γάμο. Ήταν ένα λά θος, εγώ την πάτησα»

ΠΗΓΗ : "   pentapostagma     " 

Posted: May 19, 2014 at 11:25 am, Last Updated: May 19, 2014 at 12:00 am

Φωτογραφία για Βάνα Μπάρμπα: «Μην κάνετε ένα παιδί χωρίς γάμο. Ήταν ένα λάθος, εγώ την πάτησα»
Τι θα άλλαζε η Βάνα Μπάρμπα αν μπορούσε να γυρίσει τον χρόνο και ποια είναι η σχέση της με τις γυναίκες;

«Θα έκανα κάποια πράγματα διαφορετικά. Πάνω από όλα, θα ήθελα την περίοδο της δόξας μου να ήμουν πιο ταπεινή. Θα κοιτούσα, επίσης, να μαζέψω περισσότερα χρήματα τότε που όλα πιστεύαμε ότι θα είναι αιώνια. Νόμιζα ότι θα είμαι έτσι για πάντα, αλλά μετά κατάλαβα πως ο χρόνος είναι αδυσώπητος. Κάπου στα 30 μου θα έλεγα “Ωπ τι κάνω;”. Εγώ άλλαζα σπίτια και παρατούσα τα έπιπλα στο παλιό σπίτι. Ήταν η έπαρση της νεότητας», είπε καλεσμένη στην εκπομπή «Το πρωινό» ενώ συνέχισε μιλώντας για την σχέση της με τις γυναίκες κάνοντας μάλιστα και την αυτοκριτική της.
«Μου αρέσει που αποτελώ ένα πρότυπο για τις γυναίκες. Εγώ τους λέω “Κορίτσια, έκανα λάθος. Μην κάνετε ένα παιδί χωρίς γάμο”. Ήταν ένα λάθος, εγώ την πάτησα. Κουράζομαι να έχω όλη την ευθύνη, παρόλο που η οικογένεια του πατέρα της κόρης μου είναι εξαιρετικοί άνθρωποι. Είναι τεράστια ευθύνη. Καλύτερα να είναι δύο μαζί, παρά να είσαι μόνος μου. Είχε έπαρση η απόφασή μου αυτή. Ήμουν, όμως, 30-32 χρονών και πίστευα ότι εγώ μπορώ να τα κάνω όλα. Είχα μαγκιά πολλή… Σήκωσα τη σημαία μου ψηλά τότε».
Πηγή: gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου