ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Μια ευχή..., ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΓΕ Ο ΣΚΥΛΟΣ, Ο ΖΗΛΙΑΡΗΣ, Η έμπειρη νύφη... Κ.Λ.Π.

Μια ευχή...

Αν ποτέ μου δινόταν η ευκαιρία να πραγματοποιηθεί μία και μοναδική ευχή μου, θα ευχόμουν ένα και μόνο πράγμα χωρίς δεύτερη σκέψη... Να σε κάνω ευτυχισμένη...

Για την Ελίνα την πιο γλυκιά πόντια που γνώρισα στη ζωή μου...



ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΓΕ Ο ΣΚΥΛΟΣ

- Τοτο,που ειναι η εργασια σου?
-Την εφαγε ο σκυλος μου κυρια!
-Πώς?και περιμενεις να σε πιστεψω?
-μα λεω αληθεια!μου πηρε λιγη ωρα να τον αναγκασω αλλα τελικα την εφαγε!


Ο ΖΗΛΙΑΡΗΣ

Μετά από τρία χρόνια γάμου, ο σύζυγος εξακολουθεί να ρωτά την γυναίκα του για τους προηγούμενους άνδρες της ζωής της.
- Έλα, πες μου, την παρακαλά για χιλιοστή φορά. Αφού το ξέρεις πως ότι και να μου πεις δεν θα επηρρεάσει τα αισθήματά μου για σένα.
- Μα αγάπη, πραγματικά δεν νομίζω ότι θα το πάρεις καλά...
Αυτός υπόσχεται ότι δεν θα αλλάξει τίποτα, και τελικά την πείθει να του πει.
- Εντάξει, λέει αυτή αρχίζοντας να μετρά στα δάχτυλα, ένας, δύο, τρεις, τέσσερις, πέντε, έξι, επτά, -εσύ- εννιά, δέκα, έντεκα, δώδεκα, δεκατρείς...


  • Η έμπειρη νύφη...
    Ένας νεαρός πάστορας σε κάποια εκκλησία του Σικάγου ψάχνει στη Βίβλο να βρει την ευχή του γάμου για να την α...
  • Απορία
    Χτυπάει ένας την πόρτα και του ανοίγει η νοικοκυρά του σπιτιού. - Είναι ο άντρας σου μέσα; - Όχι απαντά εκείνη. - Τ...
  • Δύο φίλοι συναντιούνται
    Δύο φίλοι συναντιούνται μετά από καιρό. "Νίκο", λέει ο ένας. "Γιατίφοράς πένθος;". "Έχασα τη γυναίκα μου. ...

  • Ξανθιά ηλεκτρολόγος
    Τι είναι καμένο και κρέμεται από το ταβάνι;Μια ξανθιά ηλεκτρολόγος!
  • Ο Τοτός στις εξετάσεις
    Ο Τοτός και ο Μπόμπος εξετάζονται από το δάσκαλο τους. Ο Μπόμπος βγαίνει από την αίθουσα και λέει στο...
  • Το ανιψάκι
    Ένας τύπος τώρα πάει για να κάνει στείρωση (να του κόψουν το μακρύ του δηλαδή) και έχουν πάει τώρα ο αδ...

  • Αδιάβαστος...
    Στις σχολικές εξετάσεις ο δάσκαλος βλέπει προβληματισμένο τον Μπόμπο και του λέει: - Μήπως σε στενοχωρεί η ε...
  • Ξανθιές και άλογα
    Γιατί ο Θεός έδωσε 2% παραπάνω ευφυΐα στις ξανθιές απ ότι στα άλογα;- Γιατί δεν ήθελε να χέζουν στους ...
  • Προβλήματα υπολογιστών
    Μια ξανθιά μαθήτρια στον καθηγητή της πληροφορικής: "Κύριε, μου σβήνετε σας παρακαλώ τον υπολογιστή γιατί δε...

  • Το αγγελάκι
    Παιδί: Μαμά, γιατί μου είπες προχθές ότι ο Γιωργάκης μας, το αδερφάκι μου είναι αγγελάκι;Μαμά: Μα γιατ...
  • Μπάνιο στην πισίνα
    Λέει ο Γιωργάκης στο μπαμπά του: - Μπαμπά πότε θα κάνουμε μπάνιο στην πισίνα; O μπαμπάς απαντά: - Σκάσ...
  • Παρκάρισμα
    Μπαίνει κάποιος σ ένα μπαρ, ζητάει ένα σκέτο ουίσκι, βάζει μια γουλιά στο στόμα του, κάνει δύο φορές γαργ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου