ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Αιώνιος θάνατος -¨Ες αύριον τα σπουδαία"



Αιώνιος θάνατος -¨Ες αύριον τα σπουδαία

ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ
ΑΙΩΝΙΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ - «ΕΣ ΑΥΡΙΟΝ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ»
Ο νθρωποι τς μαρτίας καί τς μετανοησίας πορρίπτουν τόν Χριστόν διατό δέν χουν νάπαυσιν καί ερήνην. χουν νομιζομένην συχίαν.  στιγμή τς πραγματικς συχίας δέν εναι κείνη πού κοιμώμεθα, λλά κείνη πού κοιμται συχη  συνείδησίς μας.

Ο νθρωποι ατοί, ντί νά μετανοήσουν καί νά σωθον γίνονται αυτομάχοι- "ατοκτονον".  Χριστός εναι  μόνος ατρός τν ψυχν καί τν σωμάτων μν.  μετάνοια δηγε ες τήν σωτηρίαν, δέ ναβολή ατς εναι κ το διαβόλου καί χει λέθρια ποτελέσματα.
Νά μήν πελπιζώμεθα, λλά οτε νά ναπαυώμεθα καί νά ναβάλλωμε τήν μετάνοιάν μας. Επε Γέρων: «ν σο π  λογισμός "χεις χρόνο νά μετανοήσς, μπορες κόμη καί αριο", σύ νά το πς" μετανομέσως τώρα, γιατί στή μετάνοια δέν πάρχει αριο, λλά χθές"».
Τό βιβλίον το Προφήτου Δανιήλ περιγράφει τό τέλος κείνων πού ζον ες τήν μαρτίαν λλά καί ναβάλλουν τήν μετάνοιάν των: πάνω ες τό γεμα καί τό γλέντι, κατά τρόπον θαυμαστόν καί νώπιονλων τν συνδαιτυμόνων, νεφανίσθησαν δάκτυλα νθρωπίνης χειρός πού γραψαν στόν τοχο τς αθούσης νεξήγητες λέξεις: «Μανή, Θεκέλ, Φάρες». Δηλαδή "μετρήθης, ζυγίσθης καί ερέθηςλλειπής". Τήν ρμηνείαν τήν δωσε  Προφήτης Δανιήλ,  ποος καλε τόν Βαλτάσαρ (Βασιλεύς τς Βαβυλνος)  ες μετάνοιαν.
Τό τραγικόν μως εναι, τι  Βαλτάσαρ παρ ,τι πίστευσε τόν Προφήτην, δέν μετενόησε. μπρός ες τό γλέντι νέβαλε τίς ποφάσεις του διά τήν πομένην. «ς αριον τά σπουδαα» επε ες παρομοίαν περίπτωσιν κάποιος λλος. λλά τό αριον δέν λθε ποτέ. Τήν δίαν νύκτα  Βαλτάσαρ φονεύθη πό τν Μήδων, ο ποοι κατέλαβον τήν Βαβυλνα.
Καί ν χωμε χαθ λοιπόν ες τόν θανάσιμον λαβύρινθον τς μαρτίας, πιβάλλεται δίχως πελπισίαν λλά καί δίχως ναβολήν νά ψάξωμε νά βρομε τήν ξοδον, πού δηγε ες τήν λήθειαν πού εναι Χριστός. χι πειδή  λήθεια χάθηκε - οδέποτε  λήθεια χάνεται -, λλά διότι μες εμεθα χαμένοι.
ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ


Η φωτογραφία προφίλ του χρήστη ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΗΣ
smountzouris@gmail.com    " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου