ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Η ΑΠΑΓΩΓΗ

Λίγο πριν το Πάσχα ο μικρός Κωστάκης αποφασίζει να γράψει ένα γράμμα στον Χριστό: 'Καλέ μου Χριστούλη, τώρα που έρχονται άγιες μέρες σε παρακαλώ κάνε μου δώρο ένα όμορφο ποδήλατο και εγώ θα γίνω το καλύτερο παιδί του κόσμου'. 

Το κοιτάει ο μικρός και το πετάει τσαλακώνοντας το σκεπτόμενος ότι αποκλείεται να γίνει το καλύτερο παιδί.
Ξαναγράφει ένα γράμμα στον Χριστό όπου ζητάει τα ίδια υποσχόμενος ότι θα γίνει ο καλύτερος μαθητής του σχολείου. Ίδια ήταν και η κατάληξη και για αυτό το γράμμα, τα σκουπίδια.
Την άλλη μέρα ο Κωστάκης πήγε στην εκκλησία και φεύγοντας πήρε μαζί του την εικόνα της Παναγίας. Φτάνοντας στο σπίτι βγάζει ξανά μια κόλλα χαρτί: 'Χριστέ μου κρατάω την μητέρα σου. Αν θέλεις να την ξαναδείς, φέρε μου το ποδήλατο!'.

ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου