ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

ΕΛΛΗΝΑΣ...

Συζητάνε τρία στελέχη Τραπεζών, ένας από Deutche Γερμανίας, ένας από Banka
Catalana Ισπανίας, και ένας από την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ σχετικά με το τι θα
κάνουν όταν βγούν σε σύνταξη με τα λεφτά που θα έχουν καταφέρει να βάλουν
στην άκρη από τους μισθούς και τα bonus τόσων ετών προσφοράς στις τράπεζές
τους.


- Εγώ, λέει ο Γερμανός, θα αγοράσω ένα πύργο στη Μάνη που τον έχω βάλει στο
μάτι από το τελευταίο ταξιδάκι μου, και θα αποσυρθώ εκεί.

- Εγώ, λέει ο Ισπανός, θα αγοράσω ένα κτηματάκι στη νότια Ισπανία και θα
βάλω αμπέλια. Πάντα μου άρεσε το κρασί.

- Εγώ, λέει ο Έλληνας, θα αγοράσω ένα Hyundai Atos.

- Καλά, λένε οι άλλοι δύο, και τα υπόλοιπα λεφτά;

- Εεε, τα υπόλοιπα θα τα βάλει η μάνα μου

ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου