ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Ψέματα κι υπερβολές.

Οι τέσσερις πιτσιρικάδες έχουν βαλθεί να κουφάνουν αλλήλους , λέγοντας τερατολογίες για τους θείους τους :
- Εμένα ρε ο θείος μου είναι τόσο αδύνατος , που τον σταυρό του τον κάνει μόνο με κατακόρυφες κινήσεις ! ....


- Ρε εμένα , ο δικός μου είναι τόσο αδύνατος , που φοράει πυτζάμες με μία ρίγα ! ...
- Ρε σεις ! - πετάγεται ο τρίτος πιτσιρικάς - ο δικός μου είναι κοντός ! ...Τόσο πολύ, που για να κόψει παπαρούνες βάζει σκάλα ! ...
Τότε πετάγεται και το τέταρτο πιτσιρίκι και με πειραγμένο ύφος λέει :
- Και τι να πω εγώ ρε για τον κοντοστούπη τον θείο μου , που όταν τον βάζει η θεία να σφουγγαρίσει το πάτωμα , επειδή δεν φθάνει βάζει σκάλα ;...



ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου