ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Τα μεσάνυχτα " ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ "

Το αγόρι γυρίζει την κοπελιά του στο σπίτι πριν (ως συνήθως) τα μεσάνυχτα. 
Όταν φτάνουν στην εξώπορτα, ακουμπάει το χέρι στον τοίχο και της λεει, 


-«γλυκιά μου κάνε μου μια πίπα» 
-«τι? είσαι τρελός???!!» 
-«μη στενοχωρείσαι θα είμαι γρήγορος, κανένα πρόβλημα.» 
-«όχι!! κάποιος θα μας δει, κάποιος συγγενής, ίσως ο γείτονας. . .» 
-«τέτοια ώρα, μεσάνυχτα ειναι κανένας δεν θα μας δει» 
-«είπα όχι!, και ξανά όχι!! 
-«γλυκιά μου, είναι μια γρήγορη πίπα, το ξέρω ότι και εσένα σου αρέσει» 
-«όχι!!!, είπα όχι!!! 
-«αγάπη μου μην κάνεις έτσι. . .» 
Αυτή τη στιγμή η μικρότερη αδελφή είχε κατεβεί στην εξώπορτα 
με την νυχτικιά της, αναμαλλιασμένη και τρίβοντας τα μάτια της λεει, 
«ο μπαμπάς είπε, πρέπει να του κάνεις μια πίπα, η εγώ να του κάνω μια 
πίπα, η ο ίδιος θα κατεβεί κάτω να του κάνει μια πίπα, αλλά για το θεό, πες 
το αγόρι σου να πάρει το χέρι του από το θυροτηλέφωνο.»


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου