ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας

Ήταν καλοκαίρι και ο τζίτζικας εμφανίζεται μπροστά στον μέρμηγκα με μία μοτοσικλέτα, γυαλιά ηλίου κτλ.
-΄Έλα μέρμηγκα πάμε για μπάνιο στην θάλασσα!
-Όχι τζίτζικα πάνε μόνος σου, θα έρθει ο χειμώνας και πρέπει να δουλέψω για την οικογένεια μου!
-Άντε ρε ξενέρωτε καλά, κάτσε σκάβε, εγώ πάω παραλία!


Ο μέρμηγκας σκέφτεται:Άντε, θα έρθει ο χειμώνας και εγώ θα κάθομαι σπιτάκι μου και εσύ θα ψωμολυσσάς!

Την επόμενη έρχεται ο τζίτζικας με ένα τζιπ ανοιχτό και με μέσα γυναίκες με μαγιό

-Έλα ρε μέρμηγκα, άντε πια! Πάμε παραλία ρε να δεις, όλοι είναι εκεί πέρα!
-Τζίτζικα όχι, σε παρακαλώ! Πρέπει να δουλέψω για την οικογένειά μου!
-Καλά ξενέρωτε, άντε κάτσε σκάβε πάλι!


Ο μέρμηγκας σκέφτεται: Θα έρθει ο χειμώνας και εσύ θα πεινάς και θα κρυώνεις!

Να λοιπόν που έρχεται ο χειμώνας!!!

Ο μέρμηγκας σπίτι του βλέπει τηλεόραση με την οικογένεια του. Ακούει τοκ-τοκ στην πόρτα. Σηκώνεται την ανοίγει και τι βλέπει?
Τον τζίτζικα με μία λιμουζίνα με φιμέ τζάμια και εκείνον με γυαλιά του σκι και πέδιλα κτλ.

-Έλα μέρμηγκα, τίγκα στο χιόνι φέτος, πάμε στο χιονοδρομικό! Όλοι θα είναι εκεί!
-Όλοι ε;
-Ναι ρε βλάκα, όλοι, άντε πάμε!
-Θα είναι και ο Αίσωπος;
-Ναι ρε σου λέω πάμε!
-Πες του αυτού του μα**κα πως αν τον δω την έχει γα**σει!


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου