ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Το κυνήγι.


Κάποτε ήταν ένας κυνηγός και συζητούσε με έναν φίλο του:
- Που λες, Αναστάσιε, μου τύχε μια φορά μια αρκούδα... Πως να σου το πω, τέρας ολοζώντανο!
- Αντε ρε, εσύ τι έκανες τότε;
- Αρχικά, προσπάθησα να την πυροβολήσω, αλλά μου τελείωσαν οι σφαίρες!
- Σοβαρά! Και μετά τι έκανες;

- Αρχισα και έτρεχα! 
- Και η αρκούδα;
- Η αρκούδα με πήρε στο κυνήγι. Από μπροστά έτρεχα εγώ και από πίσω η αρκούδα. Και εκεί που τρέχαμε πάει η αρκούδα να με πιάσει και πλατς!! Γλίστρησε.... Εγώ, όπου φύγει- φύγει! Αλλά η αρκούδα ξανασηκώθηκε και άρχισε πάλι το κυνήγι, μέχρι που πλατς... εκεί που ετοιμαζόταν να με γραπώσει, έπεσε πάλι! Για να μη στα πολυλογώ το ίδιο συνέβαινε ξανά και ξανά μέχρι που τελικά κατόρθωσα να ξεφύγω!!
- Πρέπει να είσαι πολύ γενναίος! Εγώ στη θέση σου θα τα είχα κάνει πάνω μου!!
- Και που νομίζεις ότι γλίστραγε η αρκούδα;!!


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου