επιτροπή, από τα υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών, με στόχο ένα νέο σύστημα υπολογισμού των φόρων αλλά και των τελών κυκλοφορίας που επιβάλλονται στα αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο παράγοντας «κλειδί» με τον οποίο θα προσδιορίζονται φόροι και τέλη κυκλοφορίας θα είναι πλέον η πραγματική αξία του αυτοκινήτου και όχι τα κυβικά εκατοστά της μηχανής, που εκτιμάται ότι σήμερα προκαλούν αρκετές στρεβλώσεις.
Και αυτό καθώς σε πολλές περιπτώσεις η φορολογία φθηνότερων αυτοκινήτων αλλά με μεγάλο κυβισμό έφθανε να ξεπερνά την αντίστοιχη ακριβών αυτοκινήτων αλλά με μικρότερα κυβικά, τα οποία πχ «συμπιέστηκαν» στους νέας τεχνολογίας κινητήρες.
Βέβαια εδώ θα πρέπει να λυθεί ένα κρίσιμο ζήτημα απ” το υπουργείο Οικονομικών που δεν είναι άλλο απ” τον προσδιορισμό της …πραγματικής τιμής ενός αυτοκινήτου. Υπενθυμίζεται ότι τα τελευταία χρόνια ελέγχοντας απ” το ΣΔΟΕ πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες και εισαγωγικές εταιρείες καθώς εικαζόταν ότι πουλούσαν αυτοκίνητα στην ελληνική αγορά με μειωμένη εργοστασιακή τιμή απ” αυτή που είχαν στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, με αποτέλεσμα να προσδιορίζονται πιο χαμηλά και οι σχετικοί δασμοί.
Σε κάθε περίπτωση εφόσον αποφασιστεί ο τρόπος που θα λειτουργεί το σύστημα, και λάβει τη σύμφωνη γνώμη και του Κουαρτέτου ώστε να διασφαλίζονται τα φορολογικά έσοδα, η ενεργοποίηση του αναμένεται στο τέλος της χρονιάς. Και αυτό προκειμένου οι νέες αλλαγές να ισχύσουν απ” το 2017.
Πηγή: newmoney.gr