ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2016

Η Περιφέρεια Αττικής στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA 2016

Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΗΣ

21/11/2016

Η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, συμμετείχε στην 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA 2016, από 18-20 Νοεμβρίου 2016 στη Θεσσαλονίκη, στο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, προβάλλοντας και φέτος την μοναδικότητα της Αττικής γης.

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν παρουσίαση του τουριστικού προορισμού της Αττικής και των πολλαπλών δυνατοτήτων της. Εκδήλωση οινογνωσίας με προϊόντα της Αττικής γης. Παρουσίαση από την κα Κεφαλοπούλου Ελένη, δημοσιογράφος οίνου. Εκδήλωση γευσιγνωσίας των τοπικών προϊόντων της Αττικής γης, υπό τη φροντίδα του chef κου Φάνη Ιωάννου. Εκδήλωση γευσιγνωσίας των τοπικών προϊόντων της Αττικής γης, υπό τη φροντίδα του chef κου Φάνη Ιωάννου.
Στόχος είναι η Περιφέρεια Αττικής, η μεγαλύτερη Περιφέρεια της Ελλάδας, να εδραιωθεί σαν μητροπολιτικός προορισμός που προσφέρεται για πολλαπλές τουριστικές εμπειρίες.
Αναλυτικότερα, στόχος της Περιφέρειας Αττικής, είναι να αναδείξει τα πολλά και άγνωστα πρόσωπα του προορισμού «Αττική», ενός προορισμού με παγκόσμια ακτινοβολία. Η Αττική προσφέρει πολλές και διαφορετικές εμπειρίες στον επισκέπτη που ενδιαφέρεται για ολιγοήμερες διακοπές, για κάθε εποχή του χρόνου (short breaks).
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει στους επισκέπτες της για τον αρχαίο και σύγχρονο πολιτισμό, για επαγγελματικά ταξίδια και συνεδριακό τουρισμό, για γαστρονομία και οινοτουρισμό, για θαλάσσιο και αθλητικό τουρισμό, για περιηγήσεις στα κοντινά νησιά (island hopping) κ.λπ.
Η Περιφέρεια Αττικής, υλοποιεί το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης Τουριστικής Προβολής για τα έτη 2016-2020 και προβάλλει για πρώτη φορά με συγκροτημένο επιστημονικό τρόπο την ταυτότητα του προορισμού, δίνει φέτος ιδιαίτερη έμφαση στα νησιά της, “τα κρυμμένα διαμάντια της”, καθώς και στις δυνατότητες ανάπτυξης του θαλάσσιου τουρισμού, φιλοξενώντας στο περίπτερο της ως συνεκθέτες, τους νησιωτικούς Δήμους της Αίγινας, του Αγκιστρίου, του Πόρου και της Ύδρας.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν business to business συναντήσεις με επιχειρηματίες από τον χώρο του τουρισμού (hosted buyers) και δημοσιογράφους, για την παρουσίαση με εξειδικευμένο τρόπο του ποικιλόμορφου τουριστικού προϊόντος.

ΠΗΓΗ : "   ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ  " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου