ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Εννέα άνθρωποι εξομολογούνται τους λόγους που παράτησαν το ταίρι τους στης εκκλησιάς την πόρτα


Εννέα άνθρωποι εξομολογούνται τους λόγους που παράτησαν το ταίρι τους στης εκκλησιάς την πόρτα
    Οι εξομολογήσεις εννέα ανθρώπων ΄που άφησαν το ταίρι τους στην εκκλησία να περιμένει την ημέρα του γάμου τους είναι λίγο σοκαριστικές, ειδικά για αυτούς που επρόκειτο ναι παντρευτούν!
    Οι εξομολογήσεις έγιναν στην ιστοσελίδα Whisper :

     1. Πριν από τέσσερα χρόνια άφησα τη σύντροφό μου να περιμένει στην εκκλησία. Τώρα, είμαι παντρεμένος και έχω δύο υπέροχα παιδιά με την ξαδέλφη της.
     2. Αφησα το αγόρι μου στην εκκλησία και δεν νιώθω άσχημα για αυτό γιατί όπως προέκυψε «κοιμόταν» με τη μητριά μου.
     3. Κακό timing. Αποδέχθηκα τελικά ότι ήμουν ομοφυλόφιλη και εγκατέλειψα τον αρραβωνιαστικό μου την ημέρα του γάμου μας. Ηξερα ότι δεν μπορούσα να περάσω όλη μου τη ζωή μαζί του και ότι θα έκανα ένα λάθος.
     4. Συνειδητοποίησα ότι ποτέ δεν τον αγάπησα. Εχω ακόμη το νυφικό και ο σημερινός σύντροφός μου νομίζει ότι ο αρραβωνιαστικός μου με εγκατέλειψε, ώστε να μην φαίνομαι σαν απόλυτος «κόπανος».
     5. Έφυγα την ημέρα του γάμου μου γιατί δεν ήμουν έτοιμος να εγκαταλείψω την περιπέτεια, όχι επειδή δεν την αγαπούσα.
     6. Δεν προχώρησα με τον γάμο μου γιατί τις παραμονές του έτρεμα το μέλλον αντί να είμαι ενθουσιασμένη με αυτό.
     7. Πανικοβλήθηκα πριν από το γάμο μου και εγκατέλειψα τον αρραβωνιαστικό μου στην εκκλησία. Εφυγα για διακοπές με έναν φίλο.
     8. Η οικογένειά μου μισούσε τον αρραβωνιαστικό μου οπότε αποφάσισα να μην προχωρήσω με τον γάμο... την ημέρα της τελετής.
     9. Έπαθα τροφική δηλητηρίαση και δεν πήγα ποτέ στην τελετή. Εγώ ήμουν στην τουαλέτα και όλοι οι άλλοι πίστευαν ότι εγκατέλειψα τον άντρα μου στην εκκλησία.
Αντιδράσεις: 


ΠΗΓΗ : "  http://roykoymoykoy.blogspot.gr   " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου