ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Γιατί εγώ τι είμαι;

Ένα αντρόγυνο πηγαίνει σε ένα καινούριο σπίτι. Μια μέρα μετά λέει η γυναίκα στον άντρα:

- Άντρα μου έχει χαλάσει ή πόρτα της τουαλέτας και θέλω να την φτιάξεις!
Κι ο άντρας λέει:
- Γιατί εγώ τι είμαι για να την φτιάξω; μαραγκός;
Την άλλη μέρα λέει πάλι η γυναίκα στον άντρα:
- Άντρα μου έχει χαλάσει η βρύση της κουζίνας και θέλω να την φτιάξεις!!
Και ο άντρας της λέει:
- Γιατί εγώ τι είμαι για να την φτιάξω υδραυλικός;;
Την τρίτη μέρα γυρίζει ο άντρας από την δουλείά και τα βρίσκει όλα φτιαγμένα και η γυναίκα του λέει:
- Ήρθε ο γείτονας και μου είπε ότι αν θέλω να μου τα φτιάξω όλα τα χαλασμένα αντικείμενα στο σπίτι ή θα κάνουμε έρωτα ή θα του φτιάξω μια τούρτα...
Και ο άντρας λέει: 
- Και φυσικά εσύ διάλεξες την τούρτα έτσι;;
Και η γυναίκα απαντάει:
- Γιατί εγώ τι είμαι ζαχαροπλάστης;;;;


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου