ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Νέα αγγελία - ΣΟΚ: «Χαρίστε μου ένα αερόθερμο για τα παιδιά μου»

ΠΗΓΗ : http://www.thebest.gr

Κοινωνία

«Παρακαλώ ζητώ να μου χαρίσουνε ένα αερόθερμο. Υπάρχει μεγάλη ανάγκη. Είμαι άνεργος με δύο παιδιά και δεν έχω θέρμανση»


Νέα αγγελία - ΣΟΚ: «Χαρίστε μου ένα αερόθερμο για τα παιδιά μου»   «Παρακαλώ ζητώ να μου χαρίσουνε ένα αερόθερμο. Υπάρχει μεγάλη ανάγκη. Είμαι άνεργος με δύο παιδιά και δεν έχω θέρμανση»
Αυτή είναι η αγγελία που αναγκάστηκε να δημοσιεύσει σε αθηναϊκή εφημερίδα ο 42χρονος Γιώργος Πιτσουλάκης, άνεργος εδώ και έναν χρόνο, προκειμένου να απευθύνει έκκληση να του δωρίσουν μια συσκευή θέρμανσης.
Άλλωστε αυτός είναι ο πρώτος χειμώνας που περνά χωρίς καλοριφέρ.
«Δεν το κάνω για εμένα. Αλλά δεν μπορώ να βλέπω τα παιδιά μου να ξεπαγιάζουν», σημειώνει ο ίδιος, μιλώντας σε καθημερινή εφημερίδα.
Πρόκειται για μία από τις πολλές «αγγελίες φτώχειας» που κυκλοφορούν στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο.
Άνθρωποι που ζουν κάτω από το όριο της ανέχειας, φτάνουν στο σημείο να ζητήσουν μέσω αγγελίας σόμπες, ξύλα για το τζάκι, μέχρι και σπίτι για να κατοικήσουν προσωρινά, αναλαμβάνοντας την πληρωμή της ΔΕΗ και των κοινοχρήστων.
Όπως λέει ο κ. Πιτσουλάκης, τις καλές εποχές που έβγαζε ως επαγγελματίας οδηγός νταλίκας 1.500 ευρώ τον μήνα, έβαζε αγγελίες με τις οποίες χάριζε οικιακές συσκευές που του περίσσευαν. Τώρα όμως έχουν έρθει τα πάνω κάτω στη ζωή του.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η εταιρία που τον απασχολούσε επί 15 χρόνια έκλεισε, η γυναίκα του εργάζεται περιστασιακά και έπρεπε πάση θυσία να βρει τρόπο να ζεστάνει το σπίτι του στο Περιστέρι, όπου ζει με τα δύο ανήλικα παιδιά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου