ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,

ΠΗΓΗ : "  Asteiakia.gr   "

 

20 χρόνια γάμου

-Μετά απο 20 χρόνια γάμου, το ζευγάρι πάει κρουαζιέρα. Μια νύχτα με πανσέληνο βρίσκονται στο κατάστρωμα και με πολύ ρομαντική διάθεση λέει η γυναίκα: 
Αγάπη μου, αν έπεφτα στη θάλασσα θα μ έσωνες; 
- Αν σου πω "ναι", θα πέσεις;

Η ΣΥΝΟΔΕΙΑ

Ο Μπόμπος και ο Γιαννάκης βλέπουν να περνάει ένα αεροπλάνο στον ουρανό. 
- "Α! λέει ο Μπόμπος αυτό είναι το πρωθυπουργικό αεροπλάνο." 
- "Μην λες βλακείες! Είδες πουθενά τη φρουρά με τους μοτοσικλετιστές;"



 
  • Ο σύζυγος κι η σύζυγος
    Ο σύζυγος κι η σύζυγος ετοιμάζονται για το κρεβάτι μια βραδιά και ο σύζυγος ρωτάει: - Αγάπη μου, θέλεις να κάνου...
  • H κατσίκα στην Αθήνα
    -Απελπισμένη η κατσίκα από τη ζωή της επαρχίας αποφασίζει να πάρει τα τρία κατσικάκια της και να πάει στη...
  • Ο κακός λύκος
    Κάποια ηλιόλουστη μέρα, η Κοκκινοσκουφίτσα αποφάσισε (σύμφωνα με το λαϊκό μύθο) να επισκεφτεί τη γιαγιά της. Ο δρό...

Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΞΗΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ "ΟΡΓΑΝΟ"

-Γιατί ο Χριστόδουλος Ξηρός έμαθε μπαγλαμά;
Γιατί είναι το μόνο όργανο που παίζετε με...χειροπέδες.


Η ΑΜΝΗΣΙΑ

Ένας τύπος πάει στο γιατρό: 
- Γιατρέ μου έχω ένα φοβερό πρόβλημα, έχω αμνησία. 
- Τι έχεις; 
- Τι έχω;
  • Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας
    Κατακαλόκαιρο, κι ο τζίτζικας κάθεται σε ένα δέντρο με γυαλιά ηλίου, walkman και φραπεδιά στο χέρι. Από κάτω, το...
  • Οι ξανθιές και ο νταλικέρης
    Μια μέρα ήταν μια ξανθιά που οδηγούσε μια αυτοκινητάρα. Περνάει ένας νταλικέρης από πίσω, τρακάρει με...
  • Ντόνατς
    Πάει λοιπόν ο φίλος μας ο Μπόμπος (ο Τοτός έχει ρεπό...) στο ταχυφαγείο (ελληνιστί : φαστφουντάδικο...) ...
  • Συντομία
    Αφού ο δάσκαλος εξήγησε στα παιδιά την έννοια της συντομίας, φώναξε ένα μαθητή να του περιγράψει μια δραματική...
  • Family Affairs
    Two men met at a bar and struck up a conversation.After a while one of them said, You think you have...
  • Αυτός είπε - Αυτή είπε
    Αυτός είπε :Δεν ξέρω γιατί φοράς σουτιέν , δεν έχεις και τίποτα να βάλεις μέσα !Αυτή είπε :Κι εσύ φο...
 
  • Ο Τοτός στο φαρμακείο
    Ο Τοτός πάει στο φαρμακείο και λέει στο φαρμακοποιό: - "Παρακαλώ, μπορείτε να μου δώσετε ένα κουτί ακετυλοσαλυκιλικό...
  • Η ξανθιά και ο τροχονόμος
    Ένας τροχονόμος σταματάει μια ξανθιά που οδηγούσε αντίθετα στο ρεύμα της Πανεπιστημίου ." Ξέρετε , που π...
  • Τα πιάνει "γρήγορα"!
    -Πώς κάνεις μια ξανθιά να γελάσει την Κυριακή;Της λες το ανέκδοτο την Παρασκευή!
  • Το ...τιμολόγιο
    Ο σύζυγος:-Σου έδωσα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Η σύζυγος: -Και τώρα τι θέλεις;Τιμολόγιο;
  • Πλούσια όνειρα
    Δύο μικροί ψύλλοι κάνουν όνειρα για το μέλλον τους. -Όταν θα γίνουμε πολύ πλούσιοι αγάπη μου, λέει ο αρ...
  • Ξανθιά και 10χίλιαρο.
    Τι κάνει μια ξανθιά πάνω από ένα 10χίλιαρο ;Τεστ Παπανικολάου .
 
  • Το ανιψάκι
    Ένας τύπος τώρα πάει για να κάνει στείρωση (να του κόψουν το μακρύ του δηλαδή) και έχουν πάει τώρα ο αδ...
  • Αληθινή ευτυχία
    Ποτέ μου δεν είχα αντιληφθεί την πραγματική ευτυχία, μέχρι το γάμο μου , και μετά ήταν αργά !
  • Η Ξανθιά δίνει εξετάσεις
    Μια ξανθιά ήθελε να πιάσει δουλεία σε μια επιχείρηση, για να την δοκιμάσουν της έκαναν μερικές ερωτήσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου