ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,

ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr/    " 



Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ Η NASA

Αποφασίζει η NASA να στείλει τον πρώτο άνθρωπο στο φεγγάρι.

Πάει λοιπόν στον γερμανό αστροναύτη.
NASA: Γειά σας είμαστε από την NASA και θέλουμε να στείλουμε τον πρώτο άνθρωπο στο φεγγάρι,πόσα θες για να πας??
Γερμανός : 1 εκατ. ευρο.
NASA: Γιατί τάσα ρε μεγάλε??
Γερμανός : καθήστε ρε παιδιά στο φεγγάρι θα πάω.Αμα πάθω τίποτα να μην αφήσω πέντε φράγκα
στην οικογένεια μου.
NASA : Καλά θα το σκεφτούμε....

Πάνε στον γάλλο αστροναύτη.
NASA: Γειά σας εέμαστε απο την NASA και θέλουμε να στείλουμε τον πρώτο ανθρωπο στο φεγγάρι, πόσα θες για
να πας??
Γάλλος : 2 εκατ. ευρο.
NASA: Γιατί τόσα ρε μεγάλε?? Ο γερμανός ήθελε 1.
Γάλλος: καθήστε ρε παιδιά στο φεγγάρι θα πάω. Άμα πάθω τίποτα να μην αφήσω το ένα στην οικογένεια μου.
NASA: και το άλλο?
Γάλλος : Να μην μοιράσω και ένα στις ερωμένες μου?
NASA: Καλά θα το σκεφτούμε...

Πάνε και στον Έλληνα...
NASA: Γειά σας είμαστε από την ΝΑSA και θέλουμε να στείλουμε τον πρώτο άνθρωπο στο φεγγάρι, πόσα θες για να πας??
Έλληνας : με 3 εκατ ειμαι καλά!!
NASA : Γιατί τόσα ρε μεγάλε?? Ο γερμανός ήθελε 1, ο γάλλος ήθελε 2, εσύ γιατί 3????

Έλληνας : Κοίτα πως κάνουμε τις δουλειές εδώ στην Ελλάδα...
1 εκατ. θα πάρεις εσύ που θα μου δώσεις την δουλειά
1 εκατ θα πάρω εγώ... και
1 εκατ θα δώσουμε στον γερμανό να πάει στο φεγγάρι...

ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΖΩΗΣ

Στο ιατρείο:
Γιατρός: - Δυστυχώς, κύριε, έχετε μόνο μια εβδομάδα ζωής....
Ανδρας: - Γιατρέ μου, τι είναι αυτά που λες;;; σοκαρισμένος. Πες μου τι μπορώ να κάνω για να ζήσω έστω λίγο παραπάνω, σε παρακαλώ...
Γ: - Τηγανιτά τρως;
Α: - Ναι.
Γ: - Θα τα κόψεις!
Α: - Αν είναι να ζήσω παραπάνω.....
Γ: - Λιπαρά τρως;
Α: - Ναι.
Γ: - Θα τα κόψεις!
Α: - Αν είναι να ζήσω παραπάνω.....
Γ: - Ξενυχτάς;
Α: - Ναι.
Γ: - Θα το κόψεις!
Α: - Αν είναι να ζήσω παραπάνω.....
Γ: - Σεξ κάνεις συχνά;
Α: - Ναι.
Γ: - Θα το κόψεις!
Α: - Αν είναι να ζήσω παραπάνω.....
Γ: - Καπνίζεις;
Α: - Ναι.
Γ: - Θα το κόψεις!
Α: - Αν είναι να ζήσω παραπάνω.....
Γ: - Αλκοόλ πίνεις;
Α: - Ναι.
Γ: - Θα το κόψεις!
Α: - Εντάξει γιατρέ μου, αλλά δε μου είπες, αν κάνω όσα είπες πόσο παραπάνω θα ζήσω;
Γ: - Πάλι μια βδομάδα θα ζήσεις... αλλά θα σου φανεί αιώνας... 


  • Ο γάιδαρος
    Ο μικρός Γάιδαρος ρωτάει τον πατέρα του: μπαμπά είσαι παντρεμένος? Πατέρας Γάιδαρος: ναι είμαι, γιατί Ρώτας? Ο μικρός Γάι...
  • Δύο φίλοι συναντιούνται
    Δύο φίλοι συναντιούνται μετά από καιρό. "Νίκο", λέει ο ένας. "Γιατίφοράς πένθος;". "Έχασα τη γυναίκα μου. ...
  • Σφοδρή σύγκρουση!
    Μια χελώνα κι ένα σαλιγκάρι κινούνταν αντίθετα. Προχωρούσε η χελώνα...Προχωρούσε και το σαλιγκάρι και πλησία...

  • Πεντοχίλιαρα και δεκαχίλιαρα
    Το σπίτι του μικρού Θωμά είναι γεμάτο με συγγενείς, που έχουν έρθει για τη γιορτή του μπαμπά. Εκεί π...
  • Μαθητική συμβουλή...
    Η δασκάλα στον μικρό Τοτό: - Τοτό, αν δεν αρχίσεις να μελετάς, θα στείλω ένα γραμματάκι στον μπαμπά σου. - Σα...
  • Οι χιμπατζήδες !
    Ένας χαζό μπαμπάς πάει έξαλλος στο σχολείο να παραπονεθεί γιατί ο γιος του έμεινε στην ίδια τάξη . - Κοιτά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου