ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,



Το σαπουνάκι μου

Φαντάζομαι Εσένα & Και Μένα Μέσα Στο Ζεστό Νερό, 
Να Γλιστράς Επάνω Μου & Να Αφήνεις Στο Σώμα Μου Ένα Υπέροχο .άρωμα... 
Κρίμα Που Σ Έχασα Σαπουνάκι Μου...



ΠΟΙΟΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ..

Ποιος Πόντιος δεν μπορεί να πάρει την ζωή χαρούμενα ;
- Ο ....... νεκροθάφτης !
Τι έψαχνε ο Πόντιος που είχε πέσει μπρούμυτα στο δρόμο ;
- Την........ισορροπία του !
Γιατί ο Πόντιος έδιωξε τον πλασιέ με τα μουστάκια ;
- Γιατί είχε και ο ίδιος μουστάκι και δεν χρειαζόταν ν αγοράσει !

ΤΟ ΠΡΩΙ

- Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνει μια ξανθιά το πρωί;

α) Συστήνεται.
β) Πάει σπίτι της.

Γιατί ο Ταρζάν όταν πηδάει από δέντρο σε δέντρο ουρλιάζει;

Γιατί η Τζέιν κρέμεται από τα αρχ...α του!



  • Οι αναμνήσεις
    Αυτή η μέρα είναι πολύ σημαντική για μένα . Σαν τέτοια μέρα έχασα τη γυναίκα μου και το παιδί μου . Ποτέ δ...
  • Ο διάλογος
    -Αντρα μου; Κοιμάσαι με άλλες γυναίκες; Όχι αγάπη μου μόνο μαζί σου, με τις άλλες μένω άγρυπνος όλη νύχτ...
  • Εδώ ήταν κύριε αλλά...
    Το καλοκαίρι έφτασε και μία τετραμελής οικογένεια πήγε για τις διακοπές της σ ένα ξενοδοχείο. Οι μέρ...

  • Οκτώ άλογα να τρέχουν
    Είναι ένας τύπος ο οποίος έβλεπε κάθε βράδυ στον ύπνο του συνεχώς το ίδιο όνειρο: Οκτώ άλογα να τρέχουν ...
  • Ο μικρότερος μήνας
    - Λουλούκα, ποιος είναι ο μικρότερος μήνας; ρωτάει η δασκάλα. - Ο Μάιος κυρία, απαντά η Λουλούκα. - Και γιατί...
  • Tα κοσμήματα
    Μια ηλικιωμένη κυρία αποφάσισε να πληρώσει έναν καλό ζωγράφο να της φτιάξει το πορτραίτο της. Και του λέει: «Ζω...

  • Ξανθιά στο ταξί
    Ταξιτζής: Που μένεις;Ξανθιά: Στο σπίτι μου.
  • Πλούσια όνειρα
    Δύο μικροί ψύλλοι κάνουν όνειρα για το μέλλον τους. -Όταν θα γίνουμε πολύ πλούσιοι αγάπη μου, λέει ο αρ...
  • Μεγάλη τύχη
    Ο πρώτος καβγάς μεταξύ νεόνυμφων: - "Αυτό πάει πολύ. Φεύγω! Φεύγω! θα πάω κάπου από όπου δεν θα σε ξαναε...
  • Οι παπαγάλοι και η παπαγαλίνα...
    -Μια γυναίκα έχει ένα πρόβλημα με την παπαγαλίνα της η οποία λέει συνέχεια: "Είμαι πολύ ξαναμμένη, θέλει...
  • The blonde mother
    The nice looking blonde ladyjust have deliver bearth and waits at her room for the the doctor to bring...
  • Το αγγελάκι
    Παιδί: Μαμά, γιατί μου είπες προχθές ότι ο Γιωργάκης μας, το αδερφάκι μου είναι αγγελάκι;Μαμά: Μα γιατ...
ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου