ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Ο ΕΓΩΙΣΤΗΣ

Δυο φίλοι μάλωσαν άσχημα για ακόμα μια φορά.
«Δεν σε ξαναμιλώ τέρμα ως εδώ,» λέει ο ένας. «Είμαι εγωιστής εγώ, εσύ μια εγώ εκατό, για να καταλάβεις πόσο είμαι μονό αυτό θα σου πω δέκα μέρες πονούσε ο φρονιμίτης μου υπέφερα πάω στον οδοντογιατρό τον δείχνω και του λέω άστον αυτόν και βγάλε όλα τα άλλα δόντια μου από εγωισμό ρε κατάλαβες!»

«Χμμ,» κάνει ο άλλος, «Εγώ ρε σιγά το πρίμα εγώ να δεις εγωισμό πόσα χρόνια είμαι παντρεμένος;» 26 λέει ο άλλος «Στο γάμο μου ήσουν θυμάσαι την φασαρία που έκανα γιατί η γυναίκα μου με πάτησε το πόδι; «Αν θυμάμαι…» λέει ο άλλος. «Από την στιγμή εκείνη ούτε την μίλησα ούτε την ακούμπησα καθόλου.» καλά λέει ο άλλος 4 παΐδια κάνατε πως; «Από εγωισμό δεν ρωτάω με ποιον ...»


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου