ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ κ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΥΤΙΑ


Αγαπητοί συνάδελφοι
Κατ’ αρχάς σας ευχαριστώ για τα θετικά σας σχόλια σχετικά με την ανοιχτή επιστολή που απέστειλα στον κ. Γιώργο Αυτιά και να σας πληροφορήσω ότι η ενέργεια μου αυτή είχε μεγάλη απήχηση σε κόσμο εκτός του κλάδου μας και έτσι έγινε γνωστή σε πολλούς η αδικία που έχουμε υποστεί. Τα μηνύματα που έχω λάβει είναι πάρα πολλά.

Θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι ο κ. Γεώργιος Αυτιάς ανταποκρίθηκε αμέσως στην επιστολή μου και επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί μου, πολλές φορές, την ίδια ημέρα που την έλαβε. Στην πολύωρη επικοινωνία μας και στην εποικοδομητική συζήτηση που ακολούθησε, εδόθησαν οι απαραίτητες διευκρινήσεις και με βεβαίωσε ότι τα αναφερόμενα στην εκπομπή του οφειλόταν σε λανθασμένα στοιχεία που του είχαν δοθεί από το Υπουργείο Οικονομικών.
Μου ζήτησε συγνώμη και μέσω εμού από όλους σας, μου εδήλωσε υποστηρικτής των δίκαιων αιτημάτων μας, διαπιστώνει ότι οι αδικίες στο προσωπικό των Ενόπλων μας Δυνάμεων συνεχίζουν να υφίστανται και προς άρσιν των αδικιών αυτών θα συνεχίσει να αγωνίζεται από την πλευρά του.
Απέστειλε σχετική επιστολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την οποία και σας επισυνάπτω.
Συμφωνήσαμε να κάνω παρέμβαση στην εκπομπή του το προσεχές Σαββατοκύριακο για να παρουσιάσουμε τα πραγματικά δεδομένα. Για την ημέρα και ώρα θα σας ενημερώσω εγκαίρως.
Επίσης μου ζήτησε το τηλέφωνο του προέδρου της ΕΑΑΣ προκειμένου να τον καλεί όποτε θα παρουσιάζει σχετικά με εμάς θέματα. Μετά από επικοινωνία με τον κ. πρόεδρο και τη σύμφωνη γνώμη του εδόθησαν τα στοιχεία του στον κ. Γιώργο Αυτιά.
Με εκτίμηση
Αργύριος Ανδριώτης, Ταξχος ε.α.

BLOGGER : Χθές είχε αναρτηθεί σχετική ανάρτηση για το αναφερόμενο θέμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου