ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΗΝΥΜΑ. "Ακατάλληλο για ανηλίκους "

Πάει μια ξανθιά σε μία εταιρία μηνυμάτων και λέει στον υπεύθυνο:
-Γειά σας, θα ήθελα να στείλω στην μητέρα μου ένα μήνυμα που μένει στον Έβρο
-Βεβαίως, θα σας κοστίσει 15.000 δρχ.

-Ξέρετε δεν έχω χρήματα αλλα θα έκανα τα πάντα για να στείλω το μήνυμα
-Χμμμ, πολύ καλά, περάστε μέσα απο τον πάγκο, της λέει ο υπεύθυνος και η ξανθιά περνάει
-Γονατίστε, της λέει και αυτή γονατίζει
-Κατεβάστε το φερμουάρ μου, και αυτή το κατεβάζει
-Βγάλτη μου έξω
Η ξανθιά ακολουθεί πΙστά τις εντολές που τις δίνονται
Τώρα αρχίστε!!
Και η ξανθιά έχοντας το όργανο του υπευθύνου στα χέρια της.
-Έλα μαμά με ακούς; Εγώ είμαι!!


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου