ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη, 13 Απριλίου 2016

Πούλησε το χαρτί προτεραιότητας μέσα στη ΔΕΗ – Έβγαλε 30 ευρώ από την αναμονή.

ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ 

Πούλησε το χαρτί προτεραιότητας μέσα στη ΔΕΗ – Έβγαλε 30 ευρώ από την αναμονή.
Θεμιτό ? Αθέμιτο?
Είναι η εφαρμογή του ‘’ΠΕΝΙΑ ΤΕΧΝΑΣ ΚΑΤΕΡΓΑΖΕΤΑΙ’’.
Κάποιοι το κάνουν επάγγελμα, παίρνουν 5 – 6 νούμερα με μικρή διαφορά μεταξύ τους, και τα πουλάνε, ανάλογα με τον ‘’κανόνα προσφοράς και ζήτησης’’.
Ας μην γκρινιάζει η Σουηδέζα. Ας μην το έπαιρνε.
Και στο κάτω – κάτω, ας πήγαινε νωρίτερα.
Αν θα έπαιρνα εγώ ? ΟΧΙ !
Όσο για την κατάσταση που επικρατεί ? ΖΟΥΓΚΛΑ, όπως παντού!
news247.gr
    Οργή και αγανάκτηση στη ΔΕΗ Βόλου. Καταναλωτής φέρεται να εκμεταλλεύτηκε την αναμονή που έφερε η ρύθμιση των 36 δόσεων. Καθώς ο χρόνος εξυπηρέτησης είχε φτάσει και ξεπεράσει τη μιάμιση ώρα, λόγω της ρύθμισης των 36 δόσεων, έδωσε χαρτί προτεραιότητας σε Σουηδέζα με μικρότερο νούμερο από αυτό που είχε έναντι 30 ευρώ!
    Ουρά σχημάτιζαν στις 10.00 έξω από τη ΔΕΗ Βόλου οι καταναλωτές. Περισσότεροι από 129 πολίτες είχαν απευθυνθεί στο τοπικό κατάστημα, προκειμένου να ρυθμίσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους είτε αυτές αφορούσαν σε ρεύμα για οικιακή χρήση είτε για επαγγελματική ή να τακτοποιήσουν άλλες υποχρεώσεις τους. Ο Η.Τ. ανέφερε για την κίνηση ότι βρισκόταν στη ΔΕΗ από τις 8.30 το πρωί και ήδη στο κατάστημα ανέμεναν για εξυπηρέτηση 79 άτομα. Στις 10 συνέχιζε να περιμένει τη σειρά του, καθώς εξυπηρετούταν ο 44ος πολίτης.
    Αν και η αναμονή ξεπερνούσε τη μιάμιση ώρα, οι καταναλωτές περίμεναν υπομονετικά για να εξυπηρετηθούν πλην, όμως, απ’ ό,τι φαίνεται κάποιος εκμεταλλεύτηκε την ταλαιπωρία επειγουσών υποχρεώσεων για να βγάλει μεροκάματο. Οπως καταγγέλθηκε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ από καταναλώτρια, Σουηδέζα είχε χαρτί προτεραιότητας με μεγάλο αριθμό, με αποτέλεσμα να κρίνεται αμφίβολο αν θα εξυπηρετηθεί μέχρι το πέρας του ωραρίου και κάποιος προσφέρθηκε για να τη βοηθήσει.
    «Της έδωσε χαρτί προτεραιότητας με μικρότερο αριθμό από αυτό που είχε και της ζήτησε 30 ευρώ» είπε εξοργισμένη η πολίτης για τη συμπεριφορά του καταναλωτή. «Εάν θέλεις να εξυπηρετήσεις κάποιον γιατί έχεις καλή πρόθεση δίνεις το χαρτί προτεραιότητας με μικρότερο νούμερο. Δεν ζητάς όμως χρήματα. Αυτό είναι παράνομο» ανέφερε η ίδια και διερωτήθηκε αν αυτό συνέβη και άλλη φορά χθες ή αν γενικότερα είναι σύστημα. Η ταλαιπωρία για τη ρύθμιση των 36 δόσεων χθες ήταν μεγάλη για πολλούς καταναλωτές.
    Αλλος πολίτης που επισκέφτηκε τη ΔΕΗ Βόλου στις 9.30 είχε σειρά προτεραιότητας Νο 129 και αμφέβαλε εάν θα προλάβαινε να διεκπεραιώσει το διακανονισμό που ήθελε για ρεύμα για οικιακή χρήση, ενώ επαγγελματίας που ήθελε να κάνει ρύθμιση και να επανασυνδέσει το μαγαζί του με ρεύμα έκανε λόγο για «τραγική κατάσταση».
    Να επισημανθεί ότι την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής της ρύθμισης των 36 δόσεων που δίνει ανάσα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις στη ΔΕΗ Βόλου έκαναν ρύθμιση τουλάχιστον διακόσιοι με διακόσιοι πενήντα καταναλωτές, ενώ ο αριθμός των διακανονισμών εκτιμάται ότι είναι πολύ μεγαλύτερος, καθώς αρκετοί απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή 11770. Υπέρογκη, πάντως, προσπάθεια προκειμένου να εξυπηρετήσουν το σύνολο των πολιτών, καταβάλλουν οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ Βόλου. Στο τοπικό κατάστημα εργάζονται συνολικά εννέα άτομα, τα οποία είναι υπεύθυνα για την εξυπηρέτηση ολόκληρου του Νομού. Η ΔΕΗ μετρά στη Μαγνησία 140.000 καταναλωτές καθώς εξυπηρετεί και άλλους παρόχους. Στον κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά αντιστοιχούν 15.555 καταναλωτές.

ΠΗΓΗ : " http://roykoymoykoy.blogspot.gr   " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου