ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

www.gsis.gr, Τέλη κυκλοφορίας 2017: Κάντε κλικ στο Taxisnet για να τα εκτυπώσετε

www.gsis.gr, Τέλη κυκλοφορίας 2017: Κάντε κλικ στο Taxisnet για να τα εκτυπώσετε

Σήμερα, Παρασκευή 18 Νοεμβρίου, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις αναμένεται να ανοίξει η φόρμα που θα περιλαμβάνει τα τέλη αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών για το 2017.
Μόλις παρθούν οι τελικές αποφάσεις, τα μεν ειδοποιητήρια για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας 2017 θα αναρτηθούν άμεσα στους λογαριασμούς που έχουν στο TAXISnet πέντε εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων.
Για να μπείτε στην φόρμα πρέπει να πατήσετε στην ένδειξη “είσοδος”.

Αμέσως μετά η φόρμα σας ζητάει να συμπληρώσετε το ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας, αφού τα συμπληρώσετε δεν έχετε παρά να πατήσετε “εκτύπωση”.
Προς το παρόν όσοι το επιχειρήσουν θα δουν τα τέλη για το 2016 και εάν επιχειρήσουν εκτύπωση θα δουν να εμφανίζεται στην οθόνη μια ένδειξη σαν και... αυτή:
Έτσι θα πρέπει να δώσετε βάση στην ένδειξη του έτους. Όταν “ανέβουν” τα νέα τέλη το έτος τα αναγράφει “2017”.
Tα σενάρια  για το τι θα ισχύσει τελικά
Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», εξετάζεται ακόμη εάν μπορεί να διασφαλιστεί ότι θα είναι τουλάχιστον δημοσιονομικά ουδέτερη ή ακόμη και θετική για τα έσοδα του Δημοσίου μια τροποποίηση των υφιστάμενων τελών κυκλοφορίας 2017, η οποία θα προβλέπει τη μείωση των τελών κυκλοφορίας για τα παλαιά Ι.Χ. μεσαίου και μεγάλου κυβισμού σε τέτοιο βαθμό, ώστε να αποτελέσει κίνητρο για εκατοντάδες χιλιάδες κατόχους οχημάτων να άρουν την ακινησία.
Στο μεταξύ, τα σενάρια για το τι θα ισχύσει τελικά δίνουν και παίρνουν. Κανείς δεν γνωρίζει τους ακριβείς σχεδιασμούς της κυβέρνησης, ωστόσο, κάποιες υπάρχουν πρώτες ενδείξεις...
Η πρώτη, σύμφωνα με την «Ημερησία», έχει να κάνει με τη μείωση των τελών κυκλοφορίας 2017 στα υψηλού κυβισμού ηλικίας 10 ετών και άνω αυτοκινήτων σε ένα ποσοστό από 5% έως και 40%, σε μια προσπάθεια αφενός να σταματήσει το φαινόμενο της κατάθεσης πινακίδων από όσα αυτοκίνητα έχουν απομείνει σε κυκλοφορία, αφετέρου να δοθεί ένα σημαντικό κίνητρο για την ανάκτησή τους.
Βέβαια, τα τέλη κυκλοφορίας 2017 που αναμένεται να ισχύσουν παραμένουν «τσουχτερά» παρ’ όλες τις μειώσεις που θα ισχύσουν, καθώς για τα 2λιτρα θα κυμανθούν από 492-552 ευρώ, τα 3λιτρα από 666-750 ευρώ και τα 4λιτρα και άνω από 738-828 ευρώ. Ωστόσο, πριν οι εκπτώσεις χαρακτηριστούν «γενναίες», θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το κόστος του καυσίμου, καθώς σε αυτόν τον τύπο των αυτοκινήτων είναι ένα έξοδο πολύ σημαντικό λόγω των μεγάλων, ενεργοβόρων, κινητήρων.
Η δεύτερη σημαντική αλλαγή είναι το άνοιγμα, προς τα κάτω, της ψαλίδας των αυτοκινήτων όπου τα τέλη κυκλοφορίας 2017 θα υπολογίζονται με βάση το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν. Συγκεκριμένα, θα αφορά όσα έχουν πρώτη άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2007 (ίσχυε από 1/11/2010) και μένει να δούμε εάν ισχύσουν οι ίδιοι συντελεστές. Σε αυτή την περίπτωση θα υπάρξουν μεγάλες αυξήσεις στις περιπτώσεις αυτοκινήτων με μικρούς σε κυβισμό παλαιάς τεχνολογίας κινητήρες (Euro 4), αναφέροντας ως παράδειγμα περίπτωση κινητήρα 1.300 κ.εκ. που επιβαρυνόταν με τέλη κυκλοφορίας 135 ευρώ, με τα νέα δεδομένα θα επιβαρυνθεί με περισσότερα από 400 ευρώ!
Η τρίτη αλλά εξίσου σημαντική αλλαγή έχει να κάνει με τη νέα μείωση του ορίου του CO2 που προσφέρει απαλλαγή από την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας από τα 90 στα 80 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, γεγονός που θα «πετάξει» πολλά αυτοκίνητα εκτός, ενώ πολύ πιθανή είναι η αύξηση των συντελεστών για CO2 άνω των 161 γρ. Με τον τρόπο αυτό θα αυξηθούν σημαντικά τα τέλη.
Σε γενικές γραμμές, ένα εύρος στο οποίο θα κυμανθούν τα τέλη κυκλοφορίας είναι από 22 ευρώ έως και 828 ευρώ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορούν να υπάρξουν κι άλλες εκπλήξεις.
2
1
Σχεδόν αμετάβλητα παραμένουν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 τα οποία αναμένεται να ανακοινωθούν επίσημα σήμερα Παρασκευή από το οικονομικό επιτελείο ώστε να αναρτηθούν το συντομότερο δυνατόν στο Taxisnet.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr όλες οι αλλαγές που είχε προτείνει η περίφημη Επιτροπή για την φορολογία στα αυτοκίνητα αλλά και ο πρώην Αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Αλεξιάδης «πάγωσαν» και αποφασίστηκε τελικά να μην πειραχτούν τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας στα καινούρια αυτοκίνητα και να υπάρξουν κάποιες περαιτέρω μειώσεις σε σχέση με πέρσι στα παλαιότερα αυτοκίνητα αλλά όχι υψηλά ποσοστά που περιελάμβανε το αρχικό σχέδιο και άγγιζαν το 40%.
Μάλιστα στα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1/11/2010 οι συντελεστές παραμένουν αμετάβλητοι ενώ υπήρχαν σκέψεις να αυξηθούν τα ποσά για αυτοκίνητα που εκπέμπουν πάνω από 180 γρ. CO2. Ωστόσο το οικονομικό επιτελείο φαίνεται πως αποδέχθηκε τις προτάσεις-πιέσεις φορέων από τον κλάδο και δεν αύξησε τα ποσοστά στα καινούρια αυτοκίνητα.
Όσον αφορά στα παλαιότερα αυτοκίνητα οι τελικές προτάσεις του οικονομικού επιτελείου περιλαμβάνουν μικρές μειώσεις στα παλαιότερα αυτοκίνητα οι οποίες μάλλον δεν θα «δελεάσουν» τους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους να προβούν σε άρση της ακινησίας τους.
Στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου επισημαίνουν στο Enikonomia.gr πως οι μηδαμινές αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 θα κάνει μεγάλο κακό στην αγορά καθώς από τις αρχές της επόμενης χρονιάς θα ξεκινήσουν οι συζητήσεις γύρω από τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2018!
Παράλληλα η διατήρηση των υψηλών Τεκμηρίων Διαβίωσης τα οποία υπολογίζονται σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα όπως επίσης και του άδικου Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επίσης συνδέεται με τον κυβισμό του κινητήρα θα αποτελέσουν δύο βασικούς ανασταλτικούς παράγοντες στους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους.
Συνεπώς το σχέδιο του ΥΠΟΙΚ για μαζικές άρσεις ακινησίας από τους 1 εκατ. ιδιοκτήτες μάλλον θα αποτύχει ενώ παράλληλα θα αυξηθεί και ο αριθμός των ιδιοκτητών που δεν θα πληρώσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 και θα τα κινούν παράνομα χωρίς να έχουν περάσει επίσης από ΚΤΕΟ ή να τα έχουν ασφαλισμένα...
Πάντως οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων χρωστούν για ανεξόφλητα Τέλη Κυκλοφορίας πάνω από 225 εκατ. ευρώ γεγονός που «μεταφράζεται» πως κινούνται παράνομα πάνω από 880.000 αυτοκίνητα. Μάλιστα σετλέχη της αγοράς επισημαίνουν πως όσο το κράτος δεν επιβάλλει τα πρόστιμα που προβλέπουν οι νόμοι τόσο ο αριθμός τους θα αυξάνεται...
Τέλη Κυκλοφορίας με ρύπους
Τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 για αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/11/2010 και μετά αναμένεται να κυμαίνονται από 0,90 ευρώ ανά γραμμάριο Co2 έως και 3,72 ευρώ ενώ υπάρχει ένα εξαιρετικά μικρό ενδεχόμενο να καταγραφούν κάποιες μικρές αυξήσεις σε ρυπογόνα οχήματα που οι ιδιοκτήτες του πλήρωσαν για Τέλη Κυκλοφορίας το 2016 από 2,78 ευρώ έως 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο CO2.
Αυτοκίνητα με 1η Άδεια από 1/1/2006 έως και 31/10/2010
Καμία αλλαγή δεν αναμένεται να καταγραφεί στα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2005 έως και 31/10/2010 καθώς τα στοιχεία που υπήρχαν στις βάσεις δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών δεν επαρκούσαν για να γίνει η μετατροπή του τρόπου υπολογισμού από τον κυβισμό του κινητήρα στις εκπομπές CO2.
Τα Τέλη Κυκλοφορίας για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι αυξημένα από τα 1.358 κ.εκ. και άνω και ανέρχονται από 255 ευρώ έως και 1.380 ευρώ. Στην συγκεκριμένη κατηγορία υπήρχε η πρόταση να αυξηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα οχήματα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω αλλά μάλλον θα διατηρηθούν στα περσινά επίπεδα.
Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2001 έως 31/12/2005
Μειώσεις αναμέενεται να καταγραφοούν στα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2001 έως και 31/12/2005 και δη στα οχήματα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω. Πέρσι τα Τέλη στα ΙΧ με κυβισμό από 1.929 κ.εκ. Και άνω ανήλθαν από 630 ευρώ έως και 1.260 ευρώ. Οι μειώσεις για το 2017 αν τελικά υιοθετηθούν θα μειώνουν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα 615 ευρώ έως και 1.230 ευρώ.
Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν από την 31/12/2000
Μεγαλύτερες θα είναι οι μειώσεις στα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν τις 31/12/2000 όπως συνέβη και πέρσι και σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 στα «παλαιά» αυτοκίνητα θα κυμαίνονται από 200 ευρώ έως και 1.100 ευρώ από 225 έως 1.230 ευρώ που ανέρχονταν το 2016.
Πιέστε εδώ για να μεταβείτε στο Taxisnet και ειδικότερα στην εφαρμογή των Τελών Κυκλοφορίας.

ΠΗΓΗ : " http://www.madata.gr   " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου