ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS

  • ΠΗΓΗ :  "  Asteiakia.gr   "
  • Η Ξανθιά οδηγός
    Ένας αστυφύλακας σταματάει μια ξανθιά σ έναν ερημικό δρόμο και της λέει : - Κυρία μου , υπάρχει κανένας λόγο...
  • Προσπαθώντας για την αλήθεια...
    Δύο φίλες συζητούν: - Χτες ζόρισα τον άντρα μου για τα καλά. Ήθελα οπωσδήποτε να μάθω πού περνάει τις νύχτ...
  • Έλειπε
    Γυρίζοντας απ τη δουλειά του, ο σύζυγος λέει στη γυναίκα του:- Aνοιξα απότομα την πόρτα και μπήκα στο ...


  • Δύσκολη επιλογή
    Ήταν κάποτε ένας πλούσιος κι όμορφος άνδρας που ταχε, παρακαλώ, με τρεις γυναίκες. Φυσικά σε καμιά από τις γυναίκες...
  • Η πιο δυστυχισμένη μάνα!
    Ποια είναι η πιο δυστυχισμένη μάνα και γιατί;Η αγελάδα, γιατί έχει άντρα βόδι και παιδί μοσχάρι.
  • Ο τυχερός σύζυγος
    Συζητούν δύο παντρεμένοι: - "Εμένα η γυναίκα μου, είναι ένας άγγελος", λέει ο πρώτος. - "Αρε τυχεράκια", απ...

 
 

 
  • Πού κατοικεί ο Χριστός;
    Ρωτάει ο δάσκαλος τα παιδιά: - "Που κατοικεί ο Χριστός; Πες μας εσύ Ελενίτσα." - "Στον ουρανό, κύριε." -...
  • Συζύτηση μεταξύ ξανθιών:
    - Xθες, με τη διακοπή ρεύματος εγκλωβίστηκα 3 ώρες μέσα στο ασανσέρ. - Τι να πω κι εγώ, που ήμουν επί 3 ...
  • o γαιδαρος
    παει ενας γαιδαρος στον φουρνο, και λεει στον φουρναρη-1 κιλο ψωμι.(ο φουρναρης εχει χαζεψει και δεν ...

  • Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας
    Ήταν καλοκαίρι και ο τζίτζικας εμφανίζεται μπροστά στον μέρμηγκα με μία μοτοσικλέτα, γυαλιά ηλίου κτλ.-...
  • Οικονομία
    Ένα πρωί ο ξανθός άνδρας, στην ξανθιά γυναίκα του: - "Γυναίκα, πρέπει να κάνουμε οικονομία! Πρέπει να μάθεις ...
  • Το δωράκι του συζύγου
    Ο σύζυγος ψάχνει να βρει ένα καλό δώρο να πάρει στη γιορτή της γυναίκας του και αποφασίζει να τις πάρει έ...
 

 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου