ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr

 

ΣΤΑ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ

- Πως καταλαβαίνεις ότι μία ξανθιά έχει πειράξει τον υπολογιστή σου;
- Από την φάκα δίπλα στο ποντίκι...!

 

Η ΕΞΥΠΝΑΔΑ

Ένα μικρό αγόρι ρωτάει τον πατέρα του:
- Μπαμπά είμαι έξυπνος;
- Εεε, μα ναι παιδί μου...;! απαντά έκπληκτος ο πατέρας.
- Και από που πήρα όλη μου την εξυπνάδα;
- Εεε, λοιπόν πρέπει να την πήρες όλη από την μαμά σου, γιατί, εγώ έχω ακόμη την δική μου...!
  • Αγαπημένα ζώα
    Σε ένα γκάλοπ για το πόσο φιλόζωοι είναι οι Έλληνες και ποια ζώα προτιμούν δόθηκαν οι εξής απαντήσει...
  • Η ζηλιάρα σύζυγος
    Η ζηλιάρα σύζυγος για να σιγουρευτεί ότι ο άντρας της, που είναι αντιπρόσωπος και ταξιδεύει, σε κάθε ταξί...
  • Δυο μύγες συζητούν
    Λέει μια μύγα σε μια άλλη:- Πήγα πριν σ ένα καθαρό σπίτι!- Καλά, δε βλέπεις οτι τρώω;
  • Η ωραία και το ανέκδοτο
    Ρωτάει ο Τοτός τον έμπειρο πατέρα του τι κοινό έχει μια πάρα πολύ όμορφη γκόμενα κι ένα ανέκδοτο. Ο ...
  • Το πηγάδι
    Την ημέρα της Πρωτοχρονιάς ένα ζευγάρι βρέθηκε σε ένα πηγάδι. Ο άνδρας έσκυψε πάνω από το πηγάδι έκανε μια ευχή ...
  • Πεκινουά;
    Πως λέγεται το μαύρο Πεκίνο στα γαλλικά;Πεκινουά.
 
  • To ντεκολτέ της δασκάλας
    Ο Τοτός στην τάξη στο μάθημα της βιολογίας. Μπαίνει η δασκάλα με ένα λουλούδι στο τεράστιο ντεκολτέ και ρωτά: -...
  • Το κρασί
    Γιατρός: Πόσα κρασί πίνεις την ημέρα; -Έξη ποτήρια. -Μα εγώ σου είπα μόνο τρία. -Πήγα και σ έναν άλλο ...
  • Νύχτα γάμου
    Πρώτη νύχτα του γάμου ! Η γυναίκα στον άνδρα της : - Γιώργο , σήμερα Θα κάνουμε έρωτα όσες φορές θέλω ,...
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου