ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,

Γλυκό παιδί

- Δεν ξέρετε τι γλυκό παιδί έχω!
- Σιροπιαστό; Ή με κρέμα;



Ο Γιωρίκας και ο γορίλας

Είχε πάει ο Γιωρίκας στη ζούγκλα για σαφάρι. Όταν γύρισε τον ρωτάει ο Κωστίκας: 
- Πως πήγε το ταξίδι; 
- Αστα, του απαντάει, χάλια. 
- Γιατί ρε; ρωτάει o Κωστίκας. 
- Εκεί που καθόμουν ήρθε ένας γορίλας και με γά...ε. 
- Ωχ φίλε μου σε καταλαβαίνω! Θα πρέπει να νιώθεις πολύ ντροπιασμένος... 
- Ναι ρε γαμώτο, γύρισα και από τότε, ούτε τηλέφωνο δε με πήρε!




 

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΝΙΟ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΝΙΟΥ ΑΝΟΙΧΤΗ;

Για να μην τους κοιτάνε από την κλειδαρότρυπα!

SUPER SPORT

- Γιατί οι βάζελοι δεν βλέπουν ποτέ SUPER SPORT;
- Γιατί είναι το κανάλι των πρωταθλητών!
 
 
  • Ο σκαντζόχοιρος
    Λάθος είπε ο σκαντζόχοιρος και κατέβηκε απ την βούρτσα!
  • Μοντέρνοι καιροί
    Ο πεθερός λέει στο γαμπρό του, που είναι πολύ διαχυτικός:"Μόλις αρραβωνιαστήκατε κι έχετε τόσες οικειότητες; Εγώ ό...
  • Η τηλεφωνική φάρσα του Τοτού
    Ο Τοτός κάνει φάρσα σε ένα κρεοπωλείο: - Κρεοπωλείο "Το Χοιρομέρι". Τι θα θέλατε; - Έχετε μοσχαρίσια πόδια; - Ναι. - Αυ...
 
  • Προβλήματα υπολογιστών
    Μια ξανθιά μαθήτρια στον καθηγητή της πληροφορικής: "Κύριε, μου σβήνετε σας παρακαλώ τον υπολογιστή γιατί δε...
  • Σα στρείδι...
    Η κοπέλα ήταν πολύ ωραία κι εκείνος δεν είχε ξεκολλήσει τα μάτια του από πάνω της. Κάποια στιγμή της ...
 
  • Ξανθός
    Πως ήθελε να σκοτώσει ένας ξανθός το καναρίνι του; Το πέταξε στον γκρεμό!
  • Sense of Directions
    Driving our family to a new restaurant, I took several wrong turns. When I finally found the right road,...
  • Η Εξυπνάδα
    Ένα μικρό αγόρι ρωτάει τον πατέρα του:- Μπαμπά είμαι έξυπνος;- Εεε, μα ναι παιδί μου...;! απαντά έκπληκτος ο πα...
 
  • Οι άντρες στο σπίτι
    Η Τζένη είναι παντρεμένη μ έναν άντρα « πολλά βαρύ », που δεν κάνει τίποτα στο σπίτι, για να βοηθήσει ...
  • Τα δυο περιστέρια στην Κόλαση !
    Τα δύο περιστέρια είναι φίλοι , αλλά εντελώς αντίθετοι χαρακτήρες . Ο ένας , είναι αληταράς , πότης , γυναικάς και ξενύ...
  • Έφταιγε ο πατέρας
    Ο δάσκαλος μαλώνει ένα μαθητή για την έκθεσή του. - "Δεν ντρέπεσαι; Τι έκθεση είναι αυτή; Σύνθεση κακή, κείμενο γεμάτο ...
 
  • Το άλογο που αγόραζε ψωμί
    Πάει ένα άλογο στον φούρνο της γειτονιάς για να αγοράσει ψωμί. Ο φούρναρης το βλέπει έκπληκτος και αφού...
  • Διαφορά Δικηγόρου-Πόρνης
    - Ποια η διαφορά μεταξύ ενός δικηγόρου και μιας πόρνης;- Η πόρνη σταματάει να σε γαμ*** όταν πεθάνει...
  • Ο ετοιμοθάνατος
    Πατέρας: Γυναίκα μου Σάρα είσαι εδώ? Σάρα (κλαίγοντας): Ναι, άντρα μου. Πατέρας: Γιε μου Ιακώβ είσαι εδώ? ...
 
  • Ο Μαραγκός
    Κάποτε μια ξανθιά επισκέπτεται τον δερματολόγο της.-Καλημέρα γιατρέ, έχω ένα πρόβλημα στο αριστερό μου μπούτι απ...
  • Εσωτερική φωνή
    Αντρα μου, λέει η σύζυγος με θυμωμένο ύφος, μια εσωτερική φωνή μου λέει ότι τώρα τελευταία το χεις ρίξ...
  • Ο Παπαγάλος και ο Εσταυρωμένος
    Ένας κύριος είχε στο σπίτι του έναν παπαγάλο. Μια μέρα παρήγγειλε πετρέλαιο για την πολυκατοικία. Του έτυχε όμως μια ε.
ΠΗΓΗ : " Asteiakia.gr "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου