ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

ΤΟ ΠΕΝΤΟΧΙΛΙΑΡΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ,ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ,ΤΟ ΠΕΝΤΟΧΙΛΙΑΡΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ " ΑΣΤΕΙΑ ΜΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ "


ΤΟ ΠΕΝΤΟΧΙΛΙΑΡΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ

-- Μήπως βρήκατε ένα πεντοχίλιαρο, που έχασα εδώ χθες στο κατάστημά σας; ", ρωτά κάποιος.
-- "Όχι κύριε. Βρήκαμε μονάχα ένα κατοστάρικο"
-- "Δεν πειράζει. Δώστε μου το κατοστάρικο και μου χρωστάτε τα υπόλοιπα".



ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ
Μια γιαγιά πάει στον γιατρό:
- Γιατρέ μου, δεν είμαι καλά. Όλη την ώρα κλάνω. Αλλά ούτε ακούγονται ούτε μυρίζουν.
- Πάρε, λέει ο γιατρός, αυτά τα χάπια, και έλα σε μία βδομάδα.
Ξαναπηγαίνει η γιαγιά σε μία βδομάδα.
- Γιατρέ, τώρα είμαι χειρότερα! Όχι μόνο κλάνω, αλλά ακούγονται κιόλας.
- Ωραία, λέει ο γιατρός. Τώρα θα σου δώσω και κάτι χάπια για την μύτη...

ΤΟ ΠΕΝΤΟΧΙΛΙΑΡΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ

-- Μήπως βρήκατε ένα πεντοχίλιαρο, που έχασα εδώ χθες στο κατάστημά σας; ", ρωτά κάποιος.
-- "Όχι κύριε. Βρήκαμε μονάχα ένα κατοστάρικο"
-- "Δεν πειράζει. Δώστε μου το κατοστάρικο και μου χρωστάτε τα υπόλοιπα".

ΠΗΓΗ : "   Asteiakia.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου