ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS



  • Η Εξυπνάδα
    Ένα μικρό αγόρι ρωτάει τον πατέρα του:- Μπαμπά είμαι έξυπνος;- Εεε, μα ναι παιδί μου...;! απαντά έκπληκτος ο πα...
  • Συμβουλές για να μην σας γράφουν οι τροχονόμοι
    01 . Όταν σε σταματήσει για αλκοτέστ. Τι συμβαίνει τροχονόμε ; Δεν υπάρχει αίμα στο αλκοόλ μου ! 02 . Όταν ...
  • Το ανιψάκι
    Ένας τύπος τώρα πάει για να κάνει στείρωση (να του κόψουν το μακρύ του δηλαδή) και έχουν πάει τώρα ο αδ...


  • 4 ξανθιές και μια καρέκλα
    Πως κάθονται 4 ξανθιές σε μια καρέκλα;Την γυρίζουν ανάποδα!!!
  • Η μετακόμιση
    Κάποιος είχε χρόνια να πάει στην εκκλησία. Ήταν Μ. Παρασκευή και του λέει η γυναίκα του: - Δεν πας στην εκκλη...
  • Σπόροι για λουκουμάδες .
    Τι είπε η ξανθιά όταν είδε τα δημητριακά Τσίριος στο Σούπερ Μάρκετ;Ουαου! Σπόροι για λουκουμάδες.

  • Ο επιστήμονας
    Ένα νιόπαντρο ζευγάρι ξεκίνησε για το μήνα του μέλιτος με τρένο, όμως όλα ήταν πιασμένα και έτσι ο ε...
  • Το φιδάκι
    Ένα φιδάκι ρωτάει την μάνα του: - Μαμά είμαστε δηλητηριώδη; - Γιατί ρωτάς παιδί μου; - Δάγκωσα τη γλώσσα μ...
  • Ο καυγάς
    Τρεις βδομάδες μετά το γάμο ΑΥΤΗ τηλεφωνάει στην πιο καλή της φίλη -Μαρία, χθες ο άντρας μου κι εγώ είχαμ...

  • Οι προτιμήσεις στις γυναίκες...
    - Ποιες γυναίκες προτιμάτε; Τις φλύαρες ή τις άλλες; - Υπάρχουν και άλλες;
  • Ο ρόλος του Πιλάτου
    - Μαμά, τώρα το Πάσχα ετοιμάζουμε να παίξουμε στο σχολείο ένα έργο και μου έδωσαν το ρόλο του Πιλάτου. ...
  • Γκολφ
    Ο Μήτσος ήταν φανατικός παίκτης του γκολφ. Κάθε Σάββατο ξυπνά πρωί-πρωί, παίρνει τα μπαστούνια του απ...
ΠΗΓΗ : "   http://asteiakia.gr     " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου