ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

" ΣΛΟΒΑΚΙΑ - ΤΣΕΧΙΑ " ΒΙΕΝΝΗ-ΠΡΑΓΑ-ΜΠΡΑΤΙΣΛΑΒΑ

ΠΗΓΗ : "  Versus Travel Newsletter

newsletter
@versus-travel.gr     "


Μετακινείστε την μπάρα για ολοκλήρωση της εικόνας. 

BLOGGER : Επειδή  ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ έχω πάει  Βιέννη-Πράγα-Μπρατισλάβα πραγματικά είναι ωραία μέρη. 
΄Οπως έχω γράψει σε μία ανάρτηση όταν γύρισα από το ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ότι όλοι οι ΄Ελληνες εάν μπορούσαμε να κάνουμε ένα ταξίδι στο εξωτερικό και ειδικότερα έχω επισημάνει για τα παιδιά μας επιβάλλεται για να γνωρίσουν τον κόσμο πώς ζει αλλού, τις καιρικές συνθήκες που έχουν και γενικά την ψυχολογία τους, θα γύριζαν στην Ελλάδα και θα έλεγαν έχουμε το  καλύτερο μέρος που το ζηλεύουν όλοι και ας εργαστούμε για να έχουμε την Ελλάδα μας όσο το δυνατόν καλύτερη. 



Οι αναρτήσεις που αναρτώ με τα διάφορα μέρη είναι από προσωπική μου πρωτοβουλία χωρίς να έχω κάτι με το εκάστοτε Τουριστικό Γραφείο κάτι το οποίο και γράφω κατ΄ επανάλυψη.
Απλά μου αρέσουν τα ταξίδια και ψάχνω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου