ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,

Ο διαρρήκτης

Είναι αργά την νύχτα.
Ένα ζευγάρι κοιμάται στο υπνοδωμάτιό του, οταν ξαφνικά ακούν φασαρία από το σαλόνι, και ξυπνούν τρομαγμένοι.
Προσπαθούν να κάνουν ησυχία για να μην ακουστούν, αλλά ο κλέφτης με το πιστόλι στο χέρι έρχεται στο υπνοδωμάτιο για να βρει τίποτε πολύτιμο.
Ρωτάει την γυναίκα:
- Πώς σε λένε εσένα;
- Κλεονίκη.
- Αντε! Έχεις το όνομα της μάνας μου, δεν σε σκοτώνω. Εσένα πώς σε λένε; ρωτάει τον άνδρα.
- Παναγιώτη, αλλά με φωνάζουν Κλεονίκη...


Πωλητής

Φράση φιλόσοφου πωλητή:
«Ένα σωρό γυναίκες αγοράζουν πράγματα που δεν χρειάζονται, με λεφτά που δεν έχουν, για να κάνουν εντύπωση σε άλλες που δεν τους καίγεται καρφί γιατί κάνουν ακριβώς το ίδιο».

ΚΡΥΟ... ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΟΜΟ!

- Πως λέγεται ένα πολύ βρώμικο μήλο;
- Βρωμήλο!

ΣΧΟΛΕΙΟ

Ένα πρωί μια μαμά πάει να ξυπνήσει το γιο της.
"Ξύπνα, αγόρι μου. Είναι ώρα να πας σχολείο"
"Γιατί μωρέ μαμά; Δε θέλω να πάω"
"Πες μου δυο λόγους γιατί δε θέλεις να πας"
"Τα παιδιά δε με χωνεύουν και οι δάσκαλοι με μισούν. Να γιατί!"
"Αυτός δεν είναι λόγος να μη θες να πας σχολείο. Έλα, σήκω να ετοιμαστείς"
"Πες μου δυο λόγους γιατί πρέπει να πάω στο σχολείο"
"Λοιπόν... Ένας λόγος: Είσαι 52 ετών. Κι ένας δεύτερος; Είσαι ο Διευθυντής!"
  • Aγγελος
    Συζήτηση στο μπαρ :Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος , λέει ο πρώτος .Είσαι τυχερός , λέει ο άλλος , η δι...
  • Η πρώτη νύχτα του γάμου στη Βενετία
    Το ζεύγος των νεόνυμφων από την Ιαπωνία πηγαίνει στην Βενετία για τον μήνα του μέλιτος. Μόλις μπαίνουν στο ξενοδο...
  • Ο θάνατος της πεθεράς
    Κάποιος πάει στο σπίτι του φίλου του γεμάτος γρατσουνιές και με σκισμένα τα ρούχα. - Τι έγινε ρε φίλε το...


  • Τα άδεια μπουκάλια
    Γιατί οι ξανθιές έχουν στο ψυγείο τους άδεια μπουκάλια;Γι αυτούς που δεν πίνουν!!!
  • Μια ξανθιά στην βιβλιοθήκη.
    Μια ξανθιά πάει στον πάγκο δανεισμού της Βιβλιοθήκης και λέει : - Δανείστηκα ένα βιβλίο την προηγούμενη ...
  • Ο Μαραγκός
    Κάποτε μια ξανθιά επισκέπτεται τον δερματολόγο της.-Καλημέρα γιατρέ, έχω ένα πρόβλημα στο αριστερό μου μπούτι απ...
ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου