ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,


Τα κιάλια

Δύο κύριοι καυχώνται για τα κιάλια τους. Λέει ο ένας: 
- Τα κιάλια μου είναι πάρα πολύ δυνατά. Να φανταστείς ότι χθες έβλεπα από το παράθυρό μου την κρεβατοκάμαρά σου, που απέχει 500 μέτρα. Σε είδα μάλιστα να κάνεις έρωτα με κάποια γυναίκα, πονηρούλη... 
Ο άλλος κύριος κουνάει το κεφάλι του και απαντάει: 
- Φουκαρά, αν είχες τα δικά μου κιάλια, θα έβλεπες πως η γυναίκα που είδες ήταν η γυναίκα σου!


Κάτι έξυπνο

- Πώς ξέρεις ότι ένας άντρας πρόκειται να πει κάτι έξυπνο;
- Ξεκινάει την φράση του με τις λέξεις: "Μια φορά μια γυναίκα μου είπε..."


Η ΧΟΝΤΡΗ ΞΑΝΘΙΑ

Ήταν μια χοντρή ξανθιά η οποία είχε πάει σε ινστιτούτο αδυνατίσματος για να αδυνατίσει.Η ξανθιά έβλεπε οτι δεν έχανε κιλά και πήγε να διαμαρτυριθεί στο αφεντικό λέγοντάς του:"Ακολουθώ κάθε σας οδηγία και δεν χάνω κιλά.Βέβαια ξεφεύγω και εγώ μερικές φορές.πχ χθές ήταν τα γενέθλια του άντρα μου.Έφτιαξα μια τούρτα δυο κιλών και φάγαμε την μισή με τον άντρα μου.Το βράδυ την είδα και μπόρεσα να αντισταθώ,έκοψα ένα κομμάτι,το ένα έφερε το άλλο και στο τέλος την έφαγα όλη".Της απαντάει το αφεντικό:'Και ο άντρας σας δεν σας είπε τίποτα?".Εκείνη του απαντάει:"Όχι,δεν κατάλαβε τίποτα.Αφού την έφαγα όλη,έφτιαξα στα γρήγορα μια άλλη τούρτα δυο κιλών,έφαγα την μισή και την άλλη μισή θα την φάω σήμερα το βράδυ με τον άντρα μου".

ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥ ΛΟΤΤΟ...

Μπαίνει στο σπίτι ο σύζυγος και ανακοινώνει στη σύζυγό του ότι κέρδισε στο ΛΟΤΤΟ 300 εκατομμύρια.
- Ετοίμασε γρήγορα της βαλίτσες σου...
- Να βάλω μέσα τα χειμωνιάτικα ή τα καλοκαιρινά;
- Όλα! Και να έχεις εξαφανιστεί μέχρι το μεσημέρι...
  • Αυτοκινητούη
    Βλέπει μία ξανθιά γραμμένο στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου της:"Σε αγαπώ"- Και εγώ σε αγαπώ, αυτοκινητάκι ...
  • Επιβίωση
    Είναι που λέτε μια ξανθιά, μια μελαχρινή και μια κοκκινομάλλα, οι οποίες έχουν ναυαγήσει σε ένα ερημονήσι. Η απέν...
  • Οι... αρκουδες!!!
    Δύο κυνηγοί αρκούδων συζητούν. "Πώς καταφέρνεις και τις πιάνεις τόσες αρκούδες;", ρωτά ο ένας. &...

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

Ο γιατρός στον ασθενή:
- Όπως σας το είχα πει, αγαπητέ μου. Ήμουν σίγουρος ότι με τα χάπια θα σας σταματούσε το τραύλισμα.
- Ναι, γιατρέ μου. Δεν ξέρω πώς να σας ευχαριστήσω. Νιώθω πραγματικά ευτυχισμένος! Τι σας οφείλω παρακαλώ;
- Εκατόν εβδομήντα χιλιάδες, αγαπητέ μου.
- Πό...πό...σο...είπ..π..πατε για..για..τρέ..μου;


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου