ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Το τσεκάπ και η λίστα

Ένας τύπος γύρω στα 65 πάει για τσεκαπ. Ο γιατρός: 
-έχω καλά νέα και κακά νέα 
ΑΥΤΟΣ -πέστε μου πρώτα τα κακά νέα 
-το πέος σου έχει σοβαρό πρόβλημα, σού μένουν μετρημένες στύσεις και 
μετά τέρμα 


ΑΥΤΟΣ -και τι μπορεί να είναι τα καλά νέα; 
-μπορώ να υπολογίσω τον αριθμό των στύσεων, θα είναι 25,οποτε μπορείς 
να τις χρησιμοποιήσεις με σύστημα 
Ο τύπος φεύγει, γυρίζει, γυρίζει επί ώρες και σκέφτεται πώς να το 
χειριστεί και τι να πει στη γυναίκα του. Τελικά γυρίζει σπίτι και 
ΑΥΤΟΣ -αγάπη μου, έχω καλά νέα και κακά νέα 
ΑΥΤΗ -πες μου πρώτα τα καλά νέα 
ΑΥΤΟΣ -μού μένουν μόνο 25 στύσεις και μετά τέρμα 
ΑΥΤΗ -ε, θα το αντιμετωπίσουμε, να κάνουμε μια λίστα και να τις 
χρησιμοποιούμε μόνο οταν θα έχουμε μεγάλη επιθυμία, να πιάνουν τόπο 
κάθε φορά. Και ποια είναι τα κακά νέα; 
ΑΥΤΟΣ -έκανα τη λίστα...και δεν είσαι μέσα.



ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου